Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از به روزرسانی تمامی سامانه های پرداخت الکترونیک و بانکداری ریالی این بانک طی ماه جاری خبر داد و گفت: این مهم با هدف ارائه خدمات کامل و برتر بانکی به شهروندان و مشتریان و به منظور کنترل موج سوم بیماری کرونا در شعب بانک شهر صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با بیان اینکه مدیریت،کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس و کاهش مراجعات مشتریان به شعب بانک شهر از ابتدای سال جاری به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته است، افزود: به همین منظور تا اطلاع ثانوی تغییراتی بر روی سیستم های نرم افزاری و ابزارهای الکترونیکی بانک به منظور تسهیل استفاده مشتریان از درگاه های غیرحضوری اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از مبلغ 60 میلیون ریال در هر شبانه روز از مبدا هر کارت به مبلغ 100 میلیون ریال، تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال، افزایش سقف صدور کارت هدیه به مبلغ 20 میلیون ریال و ... از جمله تغییرات جدید صورت گرفته در خدمات رسانی به شهروندان است.
نمازی با تاکید بر اینکه اعتقاد راسخ داریم که در حال حاضر سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر توانسته تاحدود بسیار زیادی شهروندان را از مراجعه حضوری به شعب این بانک بی نیاز سازد، ادامه داد: پیشخوان های شهرنت این بانک نیز در شهرهای مختلف به ویژه کلان شهرها خدمات متنوع بانکی را در کوتاه‌ترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز در دسترس هموطنان قرار می دهند.
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر در پایان با اشاره به ضرورت کاهش مراجعه شهروندان به شعب بانک ها در شرایط فعلی، گفت: قطعا توجه بیش از پیش به این موضوع حفظ سلامت شهروندان و سرمایه انسانی بانک را در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

امتداد - بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید روزانه را ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داد و به ۲۰۰ میلیون تومان رساند. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌های کشور اعلام کرد: «حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.»

بر اساس این ابلاغیه هر فرد حقیقی می‌تواند در یک روز و با یک کارت بانکی ۲۰۰ میلیون تومان خرید انجام دهد.

همچنین سقف مجموع تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌هایی که به نام اوست ۲۰۰ میلیون تومان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان