Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه پرونده ویژه که شامگاه امروز سه‌شنبه از شبکه سوم سیما پخش شد، بخشی از سخنان منتشر نشده دانشمند شهید محسن فخری‌زاده پخش شد.

شهید فخری‌زاده در این سخنان می‌گوید: نمی‌شود به حرف،‌ قول و رفتار آمریکا تکیه کرد. حاج قاسم را به شهادت رسانده بعد پیغام می‌فرستد که می‌خواهیم تنش‌زدایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید ما با چه موجودی روبرو هستیم.

وی می‌افزاید: نکته این است که این موضوع را قرمز و آبی نکنید؛ اصلاح طلب است یا اصولگرا است دشمن و دوست من است؛ اینها بد است. اگر مبارزه با استکبار داشتی یار من هستی، دفاع از مظلوم کردی یار من هستی، دوری از هوا و هوس کردی یار من هستی؛ اینها معیارهای اصلی است در دید امثال حضرت آقا حاج قاسم و عزیزان دیگر است.

شهید فخری‌زاده در ادامه می‌گوید: این نبوده است که چه کسی اصلاح‌طلب است اگر مخالفتی با کسی می‌کنند نه از موضع اصولگرایی علیه اصلاح طلبی و نه از موضع اصلاح طلبی علیه اصولگرایی.

وی خاطرنشان می‌کند: آمریکا قابل سازش نیست تا مادامی که این آمریکا همین آمریکاست و تا مادامی که ما بنا داریم پیرو امام باشیم.

دانشمند شهید هسته‌ای در این سخنان منتشر نشده اظهار می‌دارد: سازش با این (آمریکا) معنا ندارد و این نوع شهادت نشان داد که نمی توان به حرف، قول و رفتارش تکیه و اعتماد کرد.

وی ادامه می‌دهد: آمریکا زده کشته داده و بعد پیغام می فرستد که می‌خواهیم تنش زدایی کنیم؛ ببینید با چه موجودی سر کار داریم، بعد می خواهید با چنین موجودی بروید و مذاکره کنید؟ مذاکره کنید که چه بشود؟ یعنی می‌خواهد (وضع) از این بدتر شود دارو و دلار که نداریم نفتمان را هم که نمی‌توانیم بفروشیم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشمند هسته ای شهید فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امروز طی مراسمی در سپاه عاشورا، یاد و خاطره سردار شهید شفیع‌زاده گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهید شفیع‌زاده مردی بود که نه تنها فرماندهان سپاه بلکه تمام ملت ایران مدیون این شهید والامقام هستند و فعالیت‌های او باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شهید شفیع‌زاده صبور، تواضع و گشاده رو بود و از خود ایثار و گذشت از خود نشان می‌داد و در همه امور خودش پیشقدم می‌شد.

وی یکی از ویژگی‌های آن شهید را شرح صدر و جمع کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه در زیر یک چتر مدیریتی دانست و گفت: وی در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات دیگران و در برخورد‌ها و قضاوت عدالت را رعایت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سهم شهید شفیع‌زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: رسته توپخانه‌ایده و انگیزه وی بود و امروز ثمره فعالیت او در جمهوری اسلامی یک توپخانه قوی و قدرتمند است و همین پیروزی در عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد.

سردار چهارباغی از فرماندهان موشکی سپاه و همرزم شهید شفیع‌زاده نیز در این مراسم قدرت و توان موشکی کشور را مدیون تلاش‌های سردارانی، چون شفیع‌زاده و تهرانی مقدم دانست و شاگردان این شهدای والامقام در موشکباران عین الاسد و اسرائیل کمر و هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: شهدا در اوج مظلومیت امام و اسلام جان بر کف به میدان آمدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید در جهت پاسداشت یاد شهیدان مسئولیت خود را ادا کنند.

شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در منطقه عمومی ماووت در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

دیگر خبرها

  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد