Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی امروز تیم های استقلال و پیکان ، محمد رشید مظاهری ، دروازه بان جدید ابی پوشان برای دومین هفته متوالی موفق شد که کلین شیت کند .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار استقلال و پیکان در ورزشگاه شهر قدس بدون خلق موقعیت جدی بر روی دو دروازه به پایان رسید هر چند آبی پوشان در دقایق پایانی می توانستند برنده این دیدار باشند ولی ضربه سر ارسلان مطهری برای باز کردن دروازه محمد دریس شدت لازم را نداشت و محمد رشید مظاهری هم برای دومین هفته کلین شیت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی تقریبا یک طرفه، بجز دقایق ابتدایی نیمه نخست، پیکانی ها نتوانستند آنطور باید و شاید بر روی دروازه استقلال موقعیت خلق کنند و بیشتر تمرکز تیم تارتار بر روی دفاع در محوطه جریمه خودی بود.

اما در این مسابقه، پیکانی ها با آنکه ۵ بار به سمت دروازه رشید مظاهری شوت زنی کردند اما هیچ کدام از آنها در چارچوب نبود و سنگربان ملی پوشی استقلال برای مهار توپ به زحمت نیفتاد.

مظاهری که در دیدار مقابل ماشین سازی برای اولین بار با پیراهن استقلال به میدان رفت و موفق به ثبت کلین شیت شده بود، در این دیدار نیز دروازه اش را بسته نگه داشت تا برای ۱۸۰ دقیقه موفق به کلین شیت در تیمش شده باشد.

البته مظاهری برخلاف بازی امروز با پیکان، در دیدار با تیم تبریزی فعال بود و در دقیقه ۹۳ نیز با یک سیو درخشان، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد ولی در بازی مقابل پیکان به زحمت نیفتاد و دومین کلین شیتش را در دومین حضور با پیراهن استقلال به ثبت رساند.

در دو دیدار ابتدایی استقلال در لیگ بیستم، سیدحسین حسینی درون دروازه آبی پوشان قرار گرفت که او در دیدار با مس رفسنجان دروازه اش را بسته نگه داشت اما در بازی با فولاد ۲ گل خورد و پس از آن، جایش را به مظاهری داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال رشید مظاهری اخبار استقلال استقلال امیرارسلان مطهری رشید مظاهری لیگ برتر کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند و شب تلخی را در مقابل هوادارانش سپری کند.

اخراج آرائوخو در نیمه اول و پنالتی‌ای که کانسلو در نیمه دوم به پی اس جی داد باعث شد که شرایط برای شاگردان ژاوی بسیار دشوار شود و تلاش آنها برای بازگشت به بازی نتیجه نداد و در نهایت این تیم با وجود کسب پیروزی در بازی رفت در این دیدار شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با اظهار داشت:« لیگ قهرمانان اروپا رقابتی واقعا فوق العاده است اما کاری که با شما می‌کند این است که باعث می‌شود عصبی شوید. گر اشتباهی انجام دهید باید تاوان آن را بلافاصله پرداخت کنید و به همین دلیل است که پیروزی و قهرمانی در این رقابت‌ها بسیار دشوار است چون شما حتی اجازه انجام یک اشتباه را هم ندارید.

آرائوخو نباید چنین خطایی را انجام می‌داد که در نهایت منجر به تصمیم داور برای اخراج او شد. این بازیکن باید اجازه می‌داد که دروازه‌بان تلاشش را برای مهار این توپ بکند نباید به باور این قدرت را می‌داد که او را اخراج کند.

اگر دمبله در شرایطی قرار داشت که می‌توانست به سمت دروازه شوت کند، من می‌توانستم کاری که کانسلو انجام داد را درک کنم اما او در گوشه محوطه جریمه بود. حتی اگر هم داور این صحنه را نمی‌دید، کمک داور ویدیویی می‌توانست متوجه شود که او پیش از آنکه با توپ برخورد داشته باشد با پا برخورد داشته است.

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • ساروى كلين شيت كرد و طلايى شد!
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود