Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت:طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها طبق مصوبه جلسه ۷۴۹ شورای عالی امنیت ملی به تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ هماهنگ شده تا مجلس در این موارد ورود کند.

محمدحسین فرهنگی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، گفت: مجلس برای این طرح هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده و بیش از ۲ ماه با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مذاکره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه این موارد نیز طبق مصوبه جلسه ۷۴۹ شورای عالی امنیت ملی به تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ مقرر شده که مجلس در این موارد ورود کند.

وی افزود: بیان چنین اظهاراتی از سوی دولت‌ها در سال پایانی فعالیت خود رایج است. دولت‌ها در سال‌های پایانی خود علاقمند هستند که به جای قوای دیگر تصمیم بگیرند و به تصمیمات خود عمل کنند. یعنی به استبداد تمایل پیدا می‌کنند. دولت‌های گذشته درباره قانون بودجه چنین اظهاراتی را مطرح می‌کردند و در این دوره می‌گویند که خودمان به جای مجلس درباره فعالیت‌های هسته‌ای تصمیم گیری کنیم. البته گاهی نسبت به قوه قضاییه هم چنین اظهاراتی بیان می‌شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به اینکه دولت روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند، بیان چنین اظهاراتی اهمیتی ندارد. دولت در سایر موضوعات نیز مانند طرح‌های معیشتی با مجلس مخالفت کرده و علاقه‌ای برای همکاری با مجلس ندارد

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجلس برجام طرح هسته ای لغو تحریم ها بودجه شورای عالی امنیت ملی پارسی خبر چنین اظهاراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : تنظیم‌گری بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ضروری است.

وی با اشاره  به این نکته که دولت باید فقط برای متقاضیانی که قرارداد بسته‌اند، مسکن بسازد اظهار داشت : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  شفافیت قوای سه گانه باید تعیین تکلیف شود 

 تصریح کرد : قانون‌گذاری در شرایط تورمی نیازمند بازنگری است.

وی در پایان تاکید کرد :  دو مرحله‌ای کردن بودجه اشکالاتی دارد و باید به ساز و کار قبلی برگردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعایی درباره لایحه حجاب
  • بازگشت لایحه عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • آخرین اخبار از سرنوشت لایحه حجاب جنجالی مجلس
  • خبر فوری سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم