Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@23:07:46 GMT

آخرین وضعیت مسعود ریگی پس از مصدومیت

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۱۰۳

آخرین وضعیت مسعود ریگی پس از مصدومیت

باشگاه استقلال در خصوص وضعیت مسعود ریگی پس از مصدومیت در بازی امروز مقابل پیکان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، بعد از مصدومیت مسعود ریگی در بازی استقلال و پیکان، این بازیکن با حضور به موقع و تلاش قابل تقدیر اورژانس تهران، به سرعت راهی بیمارستان شد و کتف این بازیکن که دچار در رفتگی شده بود، جا انداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریگی قرار است جهت مراقبت‌های بیشتر، یک روز در بیمارستان بستری شود و دکتر مهدی سیاهپوش پزشک استقلال هم جهت کنترل وضعیت این بازیکن در بیمارستان حضور دارد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده مسعود ریگی استقلال مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

کد خبر 6087255

دیگر خبرها

  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم