Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:33:39 GMT

سفر سفیر ایران به سنت پولتن اتریش

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۱۳۸

سفر سفیر ایران به سنت پولتن اتریش

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ‏عباس باقرپور اردکانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین امروز (سه شنبه ۱۱ آذرماه)،  در سفر یک روزه ای به شهر سنت پولتن مرکز استان اتریش سفلی با خانم «یوهانس میکل- لایتنر» استاندار دیدار  و گفت و گو کرد.

در این دیدار در خصوص تقویت همکاری های اقتصادی، فرهنگی و بهداشتی بین استان اتریش سفلی و برخی استان های ایران گفت و گو و تبادل نظر و آخرین تحولات و دیدگاه های کشورمان نیز تبیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
‏سفیر ایران در این سفر همچنین با «آلوئیس فروچنیگ» رئیس دانشگاه علمی - کاربردی سنت پولتن، «کارل ویلفینگ» رئیس پارلمان ایالتی اتریش سفلی و «کریستیان موزر» قائم مقام اتاق بازرگانی اتریش سفلی به منظور ارتقای مناسبات بین نهادها و بخش های ذیربط دو کشور گفت و گو و تبادل نظر کرد. ⁦

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفیر ایران اتریش اتریش سفلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • سفیر مهربانی