Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از موفقیت نیروهای حشد شعبی در پاکسازی دو روستا در خانقین از لوث تروریست‌های داعشی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، واحد اطلاع رسانی حشد شعبی در بیانیه ای از بازگشت امنیت کامل به روستاهای محمد عباس و المردان در شمال خانقین در استان دیالی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این بیانیه، نیروهای تیپ 28 حشد شعبی، امروز سه شنبه توانستند روستاهای محمد عباس و المردان در شمال خانقین را از لوث تروریستهای داعشی پاکسازی کنند و این نیروها به پیشروی خود بر اساس طرحهای ترسیم شده برای پیگرد بقایای داعش در شمال شرقی دیالی ادامه می دهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک سرکرده داعش در عراق

فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت یکی از سرکرده‌های برجسته داعش در عملیات نیروهای خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرماندهی عملیات مشترک عراق روز پنجشنبه و در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سمیر خضر شریف النمراوی» از سرکرده‌های ارشد داعش در عملیات نیروهای عراق درمرز با سوریه به هلاکت رسید.

طبق گزارش شفق نیوز، در این بیانیه آمده است که النمراوی مسئول انتقال تروریست‌ها، مواد منفجره و بمب میان عراق و سوریه بود.

عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الأنبار فعالیت دارند.

نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • فوت یکی از عشایر در پی انفجار مین در قصرشیرین
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • روستای «هیر» بزرگترین تولیدکننده زغال‌ اخته در ایران
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟