Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:50:40 GMT

با آمادگی کامل به مصاف تراکتورسازی می‌رویم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۱۷۴

با آمادگی کامل به مصاف تراکتورسازی می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، آرتا منهاجی عصر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: ما طبق آنچه که از قبل ترسیم شده بود و برنامه‌هایی که سرمربی تیم در نظر گرفته روی نمودار خودمان حرکت می‌کنیم و مشخصاً بازی به بازی پیشرفت کرده و به هماهنگی بیشتری دست پیدا می‌کنیم.

وی افزود: شرایط تیم ما خاص است و نیاز به زمان داریم و تلاش کادر فنی و همتی که بچه‌ها می‌کنند باعث می‌شود امیدوارانه به ادامه راه نگاه کنیم و فکر می‌کنم روند مثبتی پیش رو داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی مس رفسنجان افزود: تراکتورسازی تیم قابل احترام و کادر فنی کارکشته ای دارد و از مهره‌های ارزشمندی بهره می‌برد و حساسیت بازی برای هر دو تیم مشخص است.

وی ادامه داد: قطعاً ما در زمین خودمان تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و برنامه‌های ویژه ای را در نظر گرفته‌ایم و «ربیعی» در طول این مدت برنامه‌های خود را برای تیم ارائه کرده و آمادگی کامل برای بازی داریم و امیدوارم بازی خوبی در پیش داشته باشیم. متأسفم که تماشاگران امکان حضورر در ورزشگاه را ندارند.

منهاجی در خصوص شرایط بازیکنان تیم مس رفسنجان گفت: غیر از اتفاقی که امروز برای «نامور» در تمرین افتاد بقیه مشکلی برای بازی ندارند یکی دو مورد مصدومیت جزئی داشتیم که با تلاش کادر پزشکی به آمادگی رسیده‌اند. «نامور» نیز به اعتقاد خودم به بازی خواهد رسید و فکر نمی‌کنم مشکل حادی داشته باشد و بچه‌ها به لحاظ بدنی و ذهنی در آمادگی کامل هستند و امیدوارم عملکردشان در زمین مسابقه نیز مناسب باشد.

مربی مس رفسنجان درباره تیم داوری گفت: «تارخ» داور جوان و موفقی هستند و مطمئنم تیم داوری از وظایف خود برخواهند آمد و در هفته‌های گذشته ثابت کرده‌ایم که با تیم داوری همکاری خیلی خوبی داشته‌ایم هم آنها قضاوت کرده‌اند هم ما به عنوان کادر فنی سعی کرده‌ایم همکاری لازم را داشته باشیم و امیدوارم تیم داوری در بازی فردا تحت تأثیر شرایط بازی و بازیکنان داخل زمین قرار نگیرند و قضاوت عادلانه خود را انجام دهند.

منهاجی درباره بازی در زمین چمن مصنوعی گفت: در اینکه رفتار توپ در زمین چمن مصنوعی متفاوت است شکی در آن نیست فقط در فوتبال هم نیست. به هر حال این چمن مورد تأیید فیفا و فدراسیون خودمان قرار گرفته هم اینکه سالهای گذشته بارها مسابقات رسمی در آن برگزار شده است اما از این لحاظ که رفتار توپ متفاوت با چمن طبیعی است قابل انکار نیست ولی وقتی هم فیفا و فدراسیون تأیید کردند شرایط مسابقه را دارد. به لحاظ مصدومیت هم نگرانی‌هایی دارد اما چمن مصنوعی رفسنجان در کل شرایط خوبی دارد و در سال گذشته در تمام بازی‌هایی که انجام دادیم حتی یک مصدومیت بابت زمین نداشتیم.

وی گفت: تک تک بچه‌ها و کادر فنی تلاش می‌کنند و متوجه فضای ذهنی طرفداران خود در رفسنجان هستیم و شاید هنوز فضای فکری در بردهای پیاپی سال گذشته باشد اما فضای لیگ برتر کاملاً متفاوت است و مقداری زمان لازم داریم و فوتبال ورزشی است که قابل پیش بینی نیست اما قول می‌دهیم که با کمک باشگاه و تلاش بچه‌ها و کادر فنی بیشترین تلاش خودمان را انجام دهیم و امسال تیم آبرومندی خواهیم بود.

کد خبر 5085775

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال ایران رفسنجان ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران بارش برف کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات تیم داوری کادر فنی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم