Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:53:44 GMT

واکنش ستاره بارسلونا به احتمال بازگشت به لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۱۹۷

واکنش ستاره بارسلونا به احتمال بازگشت به لیورپول

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا، احتمال بازگشت به لیورپول در آینده را رد نکرد.


به گزارش "ورزش سه"، بهترین روزهای دوران ورزشی فیلیپ کوتینیو در آنفیلد و ترکیب لیورپول رقم خورد و این ستاره خلاق و برزیلی زیر نظر یورگن کلوپ تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال شد. با انتقال در زمستان سال 2018 به بارسلونا، دوران افت فیلیپ کوتینیو آغاز شد و او در نوکمپ و در ادامه بایرن مونیخ هرگز تبدیل به بازیکن سابق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستان اخباری در مورد احتمال بازگشت فیلیپ کوتینیو به لیگ برتر و تیم هایی چون آرسنال و حتی لیورپول نیز منتشر شد و حالا او از اینکه روزی تجربه بازی کردن در لیگ برتر را داشته ابراز خوشحالی کرده است.

 

 

فیلیپ کوتینیو گفت: "لیگ برتر انگلیس یکی از جذاب ترین لیگ های فوتبال در سراسر جهان محسوب می شود و من به علت داشتن شانس بازی کردن در این لیگ آنهم در لباس تیمی مانند لیورپول همیشه از این باشگاه سپاسگزار خواهم بود.

 

احتمال بازگشت به لیورپول در آینده؟ گفتن اینکه چه اتفاقی ممکن است در آینده رخ دهد برای هیچ کسی شدنی نیست، اما آنچه در حال حاضر من می دانم این است تنها تمرکزم روی موفقیت در بارسلونا بوده و نمی دانم در سالهای بعد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو لیورپول بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو لیورپول بارسلونا احتمال بازگشت فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا

وضعیت ژائو کانسلو برای فصل آینده همچنان نامشخص است. 

طرفداری | ژائو کانسلو از ژانویه ۲۰۲۳ به دلیل اختلاف با پپ گواردیولا برای منچسترسیتی بازی نکرده است. او در همان ماه به بایرن مونیخ و سپس به بارسلونا قرض داده شد. گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی جدیدش در پاسخ به اینکه آیا کانسلو آینده ای در این باشگاه دارد یا نه گفت:

آخر فصل مشخص می شود. هنوز در مورد آینده او صحبت نکرده ایم.

تاریخچه مشکلات کانسلو و گواردیولا

 کانسلو در دوران حضورش در سیتی، دو بار چنین وضعیتی را تجربه کرده است. درست پس از پیوستن از یوونتوس در سال ۲۰۱۹، پس از اینکه گواردیولا کایل واکر را در پست دفاع راست به او ترجیح داد، قصد داشت باشگاه را ترک کند. در اواخر سال ۲۰۲۲، کانسلو در جلسات تیم توجهی نداشت و طبق گزارش ها در حالی که گواردیولا صحبت می کرد، شروع به گوش دادن به موسیقی با هدفون کرد.

وضعیت قرارداد ژائو کانسلو

کانسلو تا سال ۲۰۲۷ با سیتی قرارداد دارد، او ۱۱ ماه قبل از انتقال قرضی به بایرن، قرارداد جدیدی امضا کرد. قرارداد قرضی پرتغالی با بارسلونا در پایان این فصل به پایان می رسد، هرچند او تمایل خود را برای ماندن در باشگاه کاتالانی به مدت دو یا سه سال دیگر ابراز کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏