Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم‌ هندبال اشتادسازه در مورد بازی که مقابل پرسپولیس برگزار کردند، صحبت‌هایی انجام دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در سومین روز از دور دوم شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان دو تیم اشتادسازه مشهد و پرسپولیس بهبهان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری نماینده مشهد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملیحه یغماپور، بازیکن تیم اشتادسازه در پایان این دیدار گفت: قبل از آغاز بازی پیش بینی پیروزی با اختلاف زیاد را کرده بودیم البته تیم مقابل هم بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داشت و هر دو تیم با انگیزه پیروزی وارد میدان شده بودند که خوشبختانه برتری برای ما بود.

وی در ادامه افزود: سطح این دوره از لیگ هندبال بالاتر از سال‌های گذشته است و شاهد لیگ پویاتری هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بازیکن اشتادسازه تصریح کرد: میزبانی مشهد هم در دور دوم بسیار عالیست و مطمئناً قهرمان لیگ برتر اشتاد سازه مشهد خواهد بود.

لیگ برتر هندبال بانوان| برتری تیم اشتادسازه مشهد مقابل پرسپولیس

 

 عطیه شهسواری، دیگر بازیکن اشتاد سازه مشهد نیز گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و نیمه اول هر دو تیم به خوبی بازی کردند ولی در نیمه دوم با توجه به تجربه بیشتر و کوچ عالی سرمربی در این دیدار به برتری رسیدیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده‌اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 845529 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است