Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@05:27:02 GMT

محمدی: پنالتی ما مقابل استقلال دیده نشد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۲۲۹

  به گزارش جام نیوز، نادر محمدی، مدافع راست پیکان که در این فصل از سوی تارتار فضای تهاجمی بیشتری با حضور در یک خط جلوتر به دست آورده، درباره دیدار برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم تاکتیک هایی که آقای تارتار گفته بود به خوبی اجرا کنیم. به دنبال سه امتیاز بودیم اما یک امتیاز هم مقابل استقلال خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره پرتاب اوت‌های بلند و عجیبی که با پشتک می‌دهد گفت: من ژیمناستیک کار می کردم و از سن پایین این ورزش را می کردم و این مساله از آن می آید.

 

نادر محمدی درباره اعتقاد این تیم به پنالتی گفت: در یک صحنه که کرنر شده بود توپ به دست بازیکن استقلال خورد. طبق قانون برخورد توپ به دست پنالتی است ولی داور نگرفت. اما به هرحال باید کارشناسان نظر بدهند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نادر محمدی نیوز بازیکن محمود فکری جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE

جی اوسو اعتراف کرد که بازی او و برادرش در رسلمنیا 40 ناامیدکننده بود.

برادران اوسوز پس از اینکه چند ماهی اختلافات خود را به دنبال انتقال جی به اسمکدان کنار گذاشته بودند، دوباره با شروع سال جدید میلادی با یکدیگر وارد درگیری شدند. این استوری لاین در نهایت به دیداری یک در مقابل یک بین این دو برادر دو قلو برای اولین بار در رسلمنیا 40 منجر شد. با این وجود، به اعتقاد بسیاری از هواداران و منتقدین نمایش آنها ناامیدکننده بود.

طرفداری | مین ایونت جی اوسو به تازگی در مصاحبه با Gorilla Position درباره آن دیدار به اظهارنظر پرداخته است. اگرچه جی اعتقاد داشت که آنها هواداران را ناامید کردند، اما قهرمان سابق تگ تیم فاش کرد که اوسوز به دلیل تغییری که در برنامه اولیه پیش آمد مجبور به کاهش زمان بازی خود بودند.

یک جورایی احساس می‌کردم که مردم را ناامید کردیم. " واقعا چنین حسی داشتی؟" بله، چون من هم می‌خواستم به استیج بروم و یک نمایش درخشان ارائه دهم. می‌خواستم علاوه بر انجام بخش کشتی گرفتن ماجرا مطمئن شوم که بخش احساسی آن را نیز به خوبی انجام می‌دهم. اما ما مشکل زمان داشتیم و شما باید نقش خود را در تیم به خوبی ایفا کنید. این اتفاقی بود که رخ داد. اما هنوز هم خوشحال هستم که یک بازی تک نفره با برادرم در رسلمنیا تجربه کردم. این که من و او در رسلمنیا با هم چهره به چهره شدیم، تصویر بزرگی است که من برای همیشه عکس آن را قاب خواهم کرد. این اتفاق جایگاه ما را ارتقا داد. فقط ای کاش به روشی انجامش می‌دادیم که می‌دانم از پس آن بر می‌آمدیم.

اکنون جی اوسو خود را برای بازی برابر دمین پریست در رویداد پرمیوم بکلش برای کسب کمربند سنگین وزن جهان آماده می‌کند. از سوی دیگر، جیمی اوسو به دنبال حمله تاما تونگای تازه وارد دچار مصدومیت شد و در فهرست منتشر شده برای درفت هفته آینده نیز حضور ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!