Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دومین گفت‌وگوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذی‌نفعان شرکت را مهم‌ترین دغدغه‌های معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و خاطرنشان‌کرد: طرح جهادی امام جواد‌(ع) که از دیروز به‌یاد شهید استاد محسن فخری‌زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌شدگان آغاز شد نشان‌دهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیه‌های دولت و نهاد ناظر فعالیت‌های برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابع‌انسانی و نیز برگزاری جلسه‌های غیرحضوری در ستاد و استان‌ها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.
وی با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانه‌های غیرحضوری یاداور شد: ارایه نرم‌افزار همراه‌بیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمه‌ای، راه‌اندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمه‌نامه‌ها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخش‌های فروش، خسارت، پرداخت حق‌بیمه و دریافت معرفی‌نامه بیمارستانی از جمله فعالیت‌های شرکت به منظور تسهیل در ارایه خدمات به آحاد جامعه، ذی‌نفعان و مشتریان و کسب رضایت آن‌ها بوده است و امید است با توسعه این فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین در راستای افزایش رضایت ذی‌نفعان گام برداریم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان با بیان اینکه تعهداشتغال سال ۱۴۰۲شهرستان یکهزار و ۸۳۹ نفر بوده که تا پایان سال به دو هزار و ۱۶۳ رسیده است گفت: درصد نهایی عملکرد ثبت در سامانه رصد اشتغال کشور به عدد۱۱۷.۶۲رسیده است.


وحید نقوی با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان گفت: تعداد بیمه شدگان از هفت هزار و ۴۹۳، در اسفند ۱۴۰۱ به هشت هزار و۱۳۸ نفر در اسفند ۱۴۰۲ افزایش یافته و مقرری بگیران بیمه بیکاری از ۸۲ نفر سال ۱۴۰۱ به ۶۱ نفر کاهش یافته است.


وی با بیان اینکه هزار و ۴۷۳ کارگاه در این شهرستان فعال است گفت: از این تعداد ۲۰واحد بیش از ۵۰ نفر شاغل دارند.

دیگر خبرها

  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان