Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@11:55:31 GMT

ورود سامانه بارشی جدید از امشب

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۲۹۳

ورود سامانه بارشی جدید از امشب

رویداد۲۴ رفیعی از ورود سامانه بارشی جدید خبر داد و گفت: در بیشتر مناطق کشور بارش باران و در ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت آب وهوای کشور گفت: با ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، امشب و فردا در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و غرب فارس، شمال بوشهر و غرب خلیج فارس شاهد بارش باران و مه غلیظ گاهی رعد وبرق و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فردا با تقویت سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب، گستره آن به مرکز و بخش‌هایی از شمال شرق کشور نیز کشیده می‌شود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز چهارشنبه بارش‌ها علاوه بر غرب کشور، مناطقی از جمله لرستان، ایلام، همدان، کرمانشاه، مرکزی، اصفهان و قم را هم در بر می‌گیرد.

رفیعی با بیان اینکه در برخی نقاط استان‌های سمنان، خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بارش پراکنده پیش بینی می‌شود گفت: شدت بارش باران در شمال و شرق خوزستان، لرستان و نیمه شمالی چهارمحال و بختیاری است.

او گفت:درباره آب‌گرفتگی معابر، بالاآمدن آب رودخانه‌ها و بارش تگرگ در مناطق مستعد هشدار صادر شده است.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا در بسیاری از مناطق از جمله خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و آب گرفتگی معابر وجود دارد گفت:به همه نیرو‌های مدیریت بحران، راهداری، هلال احمر، شهرداری و فرمانداری‌ها برای جلوگیری از خسارات احتمالی، اعلام آماده باش داده شده است.

رفیعی اظهار کرد: روز پنج شنبه بارش در غرب و جنوب غرب تضعیف می‌شود بنابراین برای استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، قم، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی اصفهان، شمال فارس، شمال بوشهر، سمنان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، تهران بارش پراکنده و برای استان‌های گیلان، مازندران و شرق اردبیل رگبار باران پیش بینی می‌شود و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بارش باران، تگرگ و برف در استان تهران

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: روز جمعه در غرب خلیج فارس، بوشهر، برخی مناطق خوزستان، فارس و غرب کرمان، غرب دریای خزر، غرب استان گیلان، شرق اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران وگاهی رعد وبرق و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف خواهیم داشت.

او تصریح کرد:روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از غرب و جنوب غرب کشور بارش گسترده‌ای در غرب، جنوب غرب، جنوب و دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل خزر آغاز می‌شود.

رفیعی درباره وضعیت آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری همراه با غبار محلی است و در بعد از ظهر شاهد افزایش ابر خواهیم بود. بیشترین دمای تهران به ۱۴ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می‌رسد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بارش باران سازمان هواشناسی ویروس کرونا در ایران ورود سامانه بارشی کارشناس هواشناسی بارش باران پیش بینی جنوب غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش دما از روز شنبه گفت: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری، امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق (در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال‌شرق استان) و احتمال بارش پراکنده (در بقیه مناطق استان) خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این ایام به‌ویژه امشب، وزش بادها به خصوص در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود که برخاستن گردوخاک موقت نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد و شمال خلیج فارس تا اوایل شنبه مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۸.۵ و دهدز و ایذه با شش درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش و همچنین حداکثر دمای اهواز به ۲۷.۴ و حداقل به ۱۴.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 739881

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین / بارش در محورهای کرمان و خراسان جنوبی
  • وزش باد شدید و کاهش دما در نواحی شرقی کشور
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • ورود سامانه بارشی به کرمان
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • فیلم| کولاک و برف بهاری در خراسان شمالی
  • فعالیت سامانه بارشی از امشب در خراسان شمالی
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس