Web Analytics Made Easy - Statcounter

« امانوئل ماکرون » رئیس جمهور فرانسه خبر داد که توزیع واکسن کرونا از ماه دسامبر و ژانویه (دی و بهمن) در این کشور آغاز خواهد شد و نخست کسانی که در معرض خطر ابتلای بیشتری به این ویروس قرار دارند واکسن را دریافت خواهند کرد.

رئیس جمهور فرانسه در ادامه سخنانش همچنین گفت که واکسیناسیون گسترده کرونا در این کشور بین ماه‌های آوریل و ژوئن (فروردین و خرداد)   انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فرانسه با بیش از دو میلیون و دویست هزار مبتلا به ویروس کرونا در جایگاه پنجم جهانی ابتلا به این ویروس قرار دارد.

همچنین تا کنون بیش از 52 هزار نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر، آمریکا در حال حاضر با نزدیک به 14 میلیون مبتلا به ویروس کرونا در صدر کشورهای جهان قرار دارد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا نیز به حدود 275 هزار نفر رسیده است و روند افزایش قربانیان همچنان ادامه دارد.

تعداد مبتلایان به کرونا در جهان به بیش از 63 میلیون و 748 هزار نفر رسیده و قربانیان کرونا در جهان نیز به بیش از 1 میلیون و 477 هزار نفر رسیده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امانوئل ماکرون واکسن کرونا واکسیناسیون رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون واکسن کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کلیه کودکان زیر ۵ سال (کلیه متولدین ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ به بعد) در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان کرمانشاه همزمان با سایر دانشگاه‌های مناطق غیر گرمسیری کشوردر دو نوبت اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان که از نظر بیماری بومی فلج اطفال در مرز شرقی هستند همچنین تردد اتباع از کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان به کشور ایران باعث شده است اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای حفظ این دستاورد بزرگ (ریشه کنی فلج اطفال در کشور) و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش ویروس پولیو عملیات سالانه ایمن سازی تکمیلی در ۲ نوبت به صورت فعال و خانه به خانه انجام می‌گردد.

به گفته وی نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از تاریخ ۲ اردیبهشت ماه لغایت ۴ اردیبهشت ماه سال جاری برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان آغاز می‌شود و مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اجرای طرح در سطح استان به این صورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال به صورت خانه به خانه توسط تیم‌های عملیاتی انجام می‌شود.و اجرای آن در مناطق شهری و روستایی به صورت خانه به خانه اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر، واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند و از تعداد ۱۶۹۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۳۷۲ نفر بازدید، بررسی و پیگیری کرده و اقدامات بهداشتی لازم را به عمل می‌آورند.

کد خبر 6085986

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • آغاز واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان