Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@23:56:21 GMT

کتف ریگی جا انداخته شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۳۵۰

کتف ریگی جا انداخته شد

کتف «مسعود ریگی» بازیکن استقلال که در اواخر دیدار این تیم برابر پیکان دچار آسیب‌دیدگی شده بود با تلاش پزشکان جا انداخته شد اما وی جهت مراقبت‌های بیشتر قرار است یک روز دیگر در بیمارستان بستری شود.

به گزارش ایرنا،«مسعود ریگی» در اواخر بازی استقلال و پیکان بر اثر برخوردی که با فرزاد حاتمی داشت از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک دفاعی استقلال که از ناحیه کتف احساس درد می‌کرد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 یکی از اعضای کادر فنی استقلال در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  بعد از مصدومیت مسعود ریگی در بازی استقلال و پیکان، این بازیکن با حضور به موقع و تلاش قابل تقدیر اورژانس تهران، به سرعت راهی بیمارستان و کتف این بازیکن جا انداخته شد.

وی افزود:جهت مراقبت‌های بیشتر، ریگی قرار است یک روز در بیمارستان بستری شود و دکتر سیاهپوش پزشک استقلال هم جهت کنترل وضعیت این بازیکن در بیمارستان حضور دارد.

عصر امروز (سه‌شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

استقلال با تساوی مقابل پیکان با کسب ۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. پیکان هم پنج امتیازی شد.

  لینک کوتاه: asriran.com/003BP3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال آسیب دیدگی کتف مسعود ریگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است