Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استانداری کرمان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) جهت لایروبی رودخانه‌ها و احداث سیلبند در استان کرمان تفاهمنامه همکاری امضا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، تفاهمنامه همکاری استانداری کرمان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در زمینه لایروبی رودخانه‌ها و احداث سیل‌بند در استان کرمان امشب با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان و سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی معاون امورعمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه شش تقاطع غیر همسطح در استان کرمان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ساخته و به بهرهبرداری رسیده است اظهار داشت: کرمان ابتدای امسال درگیر سیل بود و با کمک سپاه امدادرسانی خوبی در منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه 26 فروردین امسال در جلسه ستاد مدیریت بحران استان توافق شد که از کمک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برای ایجاد سیلبند در جنوب استان کرمان استفاده شود افزود: در حوزه راهداری، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی پروژه‌ها بررسی شدند.

آیت‌اللهی‌موسوی با اشاره به اینکه امروز تفاهمنامه همکاری استانداری کرمان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در زمینه لایروبی رودخانه‌ها و احداث سیل‌بند در استان کرمان امضا می‌شود و در آینده این تفاهمنامه منجر به قرارداد خواهد شد گفت: امکان استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در معادن استان نیز وجود دارد که در قالب این تفاهمنامه می‌شود به آن پرداخت.

سردار محمد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای ورود به حوزه معادن و کشاورزی استان کرمان آمادگی دارداستاندار کرمان: قرارگاه سازندگی خاتم با احساس مسئولیت در مسائل حیاتی و مناطق محروم کشور کار می‌کندفرمانده سپاه استان کرمان: مردم استان از سیل و سیلاب خسارات زیادی می‌بینند

در این جلسه علی رشیدی مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه سامانه آبرسانی به شهر کرمان از سد شهیدان امیرتیموری به کرمان در حال اجرا است افزود: کرمان در تابستان‌ها با مشکل شدید کم آبی روبه‌رو است.

وی با اشاره به اینکه سد شهیدان امیرتیموری 89 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: 77 کیلومتر خط انتقال آب این پروژه است که 61 کیلومتر آن اجرا شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه 11 کیلومتر این پروژه در حال ساخت است که در اولویت قرار دارد افزود: یکسال و نیم است که ساخت تونل تعطیل شده و امیدواریم مجددا عملیات ساخت تونل آغاز شود.

مهدی رجبی‌زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با بیان اینکه در حوزه منابع طبیعی مدیریت روان آب و کنترل سیل را به عهده داریم اظهار داشت: در سه سال گذشته در کشور اعتبارات صندوق توسعه ملی به دستور مقام معظم رهبری به کمک منابع طبیعی آمده است.

وی با اشاره به اینکه از 10.5 میلیون هکتار حوزه آبخیزداری استان تقریبا 13 درصد توانستیم فعالیت کنیم گفت: در سال گذشته 470 میلیون متر مکعب روان آب در استان مدیریت شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با بیان اینکه در شهر کرمان حوزه آبخیز بند مملکت مشرف به شهر کرمان است افزود: حدود 40 میلیارد تومان پروژه آماده در اطراف شهر کرمان است که نیاز است به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/511/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل استانداری کرمان استان کرمان سیل استانداری کرمان استان کرمان لایروبی رودخانه ها و احداث سیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء استان کرمان تفاهمنامه همکاری استان کرمان منابع طبیعی شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به حضور در کاشان با هدف برآورد خسارات گفت: تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ها از مشکلات کاشان است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074554 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس