Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی فر امیدوار است شرایط خوبی برای حضور کاروان ایران در المپیک مهیا شود.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان بر همگرایی و همدلی میان مجموعه ورزش برای حضور پرقدرت کاروان ایران در بازی‌های توکیو، تاکید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به وضعیت المپین‌ها پیش از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت:

براساس برنامه ریزی‌های ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک آنچه که توسط ورزشکاران به دست آمده بود راضی کننده و رو به رشد و شرایط به گونه‌ای برنامه ریزی شده بود که حتی می‌توانستیم سهمیه‌های بعدی برای حضور در بازی‌ها را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاثیرمنفی شیوع ویروس کرونا بر ورزش ایران و جهان را مورد توجه قرار داد و گفت:

ترس از مبتلا شدن به ویروس کووید 19، عدم برگزاری اردوها و مسابقات به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی،کنترل‌های بهداشتی، قطعا بر روند آماده‌سازی تیم‌ها، اثر منفی خواهد داشت که نباید نادیده گرفته شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد که با وجود شرایط به وجود آمده، ورزشکاران در شرایط خوبی قرار دارند که باید روند آماده سازی با دقت نظر بیشتری صورت بگیرد. وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش نظارت دقیق تر بر رعایت بیشتر پروتکل‌ها در اردوها را مورد تاکید قرار داد و گفت:

این مهم باید مد نظر گرفته شود، چنانچه موردی از بیماری در اردوها مشاهده شد، با سرعت کنترل و درمان شود.

وی همگرایی و همدلی میان مجموعه ورزش کشور را موجبات حضور قدرتمند کاروان ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو دانست و تاکید کرد:

امیدوارم این رقابت‌ها بتواند از ابعاد مختلف دستاوردهای درخشانی برای ایران عزیز داشته باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان برای حضور بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی