Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر محمدی بعد از تساوی بدون گل پیکان مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به کادر فنی و بازیکنانمان خسته نباشید می‌گویم و از زحمات مجموعه پرسنل باشگاه در جهت همراهی، تدارکات و پشتیبانی تیم تشکر می‌کنم. در این هفته دو بازی سنگین با فاصله زمانی کم انجام دادیم. می‌توانستیم ذوب‌آهن را شکست بدهیم، اما یک  امتیاز خارج از خانه مقابل این حریف به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقلال هم همیشه تیم بزرگی است و بازیکنانش نسبت به نفرات ما از لحاظ هزینه‌کرد فاصله خیلی زیادی دارند. فقط قرارداد یک بازیکن خارجی این تیم اندازه کل بودجه تیم پیکان است و در این تیم نفرات دیگری هم حضور دارند که مبالغ قراردادشان آن چنانی است.

مدیرعامل باشگاه پیکان اظهار داشت: با استفاده از جوان‌های خود امسال به دنبال بزرگی هستیم و خوشحالیم مجموعه گروه خودروسازی ایرانخودرو با نگاه حمایتی مقیمی و ابوالحسنی قصد دارند امسال تیم را در مسیر درستی با سرعت مناسب پیش ببرند و در پایان فصل نتیجه خوبی نصیب ما شود.

محمدی خاطرنشان کرد: برای تیم والیبال هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم و در نیم فصل دوم این تیم هم سروسامان می‌گیرد. امیدواریم پیکان برند متفاوتی را در لیگ برتر امسال از خود به نمایش بگذارد.

وی درباره این که آیا کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس برای برگزاری یک دیدار لیگ برتری مطلوب بود گفت: با توجه به بارندگی‌های یک هفته اخیر به نظر من باید از زحمات مدیریت ورزشگاه شهدای شهر قدس تشکر کرد و برای این مدل شرایط آب و هوایی کیفیت زمین قابل قبول بود. برای هر دو تیم هم این موضوع وجود داشت و به وضوح هم روی کیفیت بازی تأثیر گذاشت.

مدیرعامل باشگاه پیکان عنوان کرد: همه دیدند بازی تیم ما مبتنی بر کیفیت بازیکنانمان طراحی شده و موقعیت‌های گلی را هم به خصوص در نیمه اول داشتیم،‌ استقلال هم در لحظات پایانی به تیم ما فشار آورد که این موضوع هم طبیعی بود. در کل شرایط زمین با توجه به بارندگی‌ها مناسب بود.

محمدی درباره این که آیا مشکلات مهدی تارتار در این تیم به اتمام رسیده، گفت: به هر حال همیشه حاشیه در متن ورزش وجود دارد. با نگاه به تمام تیم‌ها این مسائل را می‌بینید و نتیجه هم در فوتبال تعیین کننده است. تا حدود زیادی مدیران هم تحت فشار قرار می‌گیرند و برای این که از زیر فشار خارج شوند سعی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند دنبال تصمیم‌های دیگری باشند. همین جا از مدیران باشگاه‌ها درخواست می‌کنم دنبال مربیان خارج از گود باشند.

وی افزود: مدیران باشگاه‌های دیگر سراغ مربیان بیکار بروند زیرا مربی‌ای که در تیمش کار می‌کند، اخلاق حرفه‌ای، تعهد و قرارداد دارد و اگر هم قرار باشد به این فضا بروند، باید با باشگاه آنها به شکل حرفه‌ای صحبت شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان در باره این که شائباتی جدی از مذاکرات باشگاه تراکتور با مهدی تارتار مطرح شده، توضیح داد: انصاف نیست بعد از 3 هفته این اتفاق رخ بدهد، فوتبال ما باید مسیر خود را پیدا کند و این حالت در کشورهای حاشیه خلیج فارس مرسوم است نه در ایران. با توجه به شرایط کرونا، باید به کادر فنی هر تیمی حداقل 10 هفته فرصت داد.

محمدی ادامه داد: تا الان خبری از مذاکره باشگاه تراکتور و تارتار نشنیده‌ام ولی حواشی و شایعات در این رابطه وجود دارد، اگر هم قرار باشد چنین اتفاقی رخ بدهد باید شرایط قراردادی لحاظ شود ولی به نظر من بسیار غیراخلاقی است که با یک مربی تحت قرارداد مذاکره شود. امیدوارم تراکتور هم مسیر خود را پیدا کند و وارد این فضا نشود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اکبر محمدی استقلال استقلال بودجه لیگ برتر پیکان اکبر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار صفر- پیکان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو دیدار هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:30 و 17:45 برگزار می شود.

پیکان - هوادار

داور: فرزاد منصوری

گل: -------

------------

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان(17:45)

داور: محمدرضا تارخ

گل: -------

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار یک- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار صفر- پیکان صفر
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار