Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، عزت الله اکبری تالار پشتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: مجلس گام مهمی در جهت احقاق حقوق ملت بزرگ ایران برداشت. اعضای سازمان ملل از نظر حقوق و تعهدات برابرند.

وی تاکید کرد: دوران تعهدات یکطرفه، حضور جاسوس ـ بازرس ‌ها و ترور به پایان رسیده‌ است. در صورت عدم ایفای تعهدات در قبال ایران، دولت موظف به اجرای توقف اجرای پروتکل الحاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان ملل ترور پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده‌ای خوشحال کننده است، اما حتی یک جانباخته هم قابل تحمل نیست بر تکمیل رفع نقاط حادثه خیز، ارتقا کیفیت خودرو‌های داخلی و تصویب قوانین بازدارنده برای کاهش بیشتر حوادث تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،محمدمخبر معاون اول رییس جمهور امروز (سه شنبه) با حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا (قرارگاه ترافیکی نصر) پس از ادای احترام به شهدای گمنام در این مرکز، گزارش روزانه رخداد‌های ترافیکی نوروز را دریافت کرد و در جریان آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی و سامانه‌های پلیس راهور برای نظارت بر جاده ها، تسهیل تردد مسافران نوروزی و ایجاد نظم و انضباط ترافیکی قرار گرفت.

وی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده مبنی بر کاهش تلفات جاده‌ای در نوروز امسال خاطرنشان کرد: اینکه میزان تلفات تاکنون ۲۸ درصد کاهش داشته یک موفقیت و دستاورد است و باید به همه دست اندرکاران خسته نباشید بگوییم، اما نکته مهم‌تر این است که حتی یک تلفات و کشته در جاده‌ها نیز قابل تحمل و پذیرفته نیست و اینکه خانواده‌های جانباختگان حوادث ترافیکی در این ایام عزادار شوند موضوعی دردناک و دشوار است.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر لزوم تقویت بخش نرم افزاری و تجهیزات مرتبط با قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: در بخش تجهیزات و اقدامات نرم افزاری اتفاقات خوبی رخ داده، اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید تلاش بیشتری برای جلوگیری از حوادث انجام دهیم.

مخبر همچنین بر اهمیت ایمنی راه‌ها تأکید کرد و افزود: تصمیمات خوبی از ابتدای دولت سیزدهم برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ها اتخاذ شد و تا امروز بیش از ۵۰ درصد اهداف تعیین شده در رفع نقاط حادثه خیز محقق شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا تمامی نقاط حادثه خیز که توسط وزارت راه و پلیس مورد توافق قرار گرفته و صورتجلسه شده است را تا پایان سال رفع و اصلاح کنیم، اظهار داشت: گزارش‌های کارشناسی گویای این حقیقت است که بیشتر تصادفات و حوادث جاده‌ای مربوط به عامل انسانی و بی احتیاطی رانندگان است که ضرورت دارد مقررات و قوانین بازدارنده در این خصوص تصویب شود و دولت نیز خود را موظف می‌داند که منابع مالی مرتبط با این برنامه‌ها را تأمین کند.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ارتقای کیفیت خودرو‌های تولید داخل تأکید و تصریح کرد: خودروسازان نباید با تولید خودرو‌های کم کیفیت جان مردم را به خطر بیاندازند و موظف هستند به تعهدات خود در استانداردسازی و ایمنی خودرو‌ها عمل کنند.

مخبر ادامه داد: مدیران شرکت‌های خودروساز کشور باید همزمان در جهت افزایش تولید و ارتقای کیفیت خودرو‌ها گام بردارند و اگر نتوانند کیفیت تولیدات خود را ارتقاء دهند، این یک اشکال و ضعف مدیریتی است.

وی افزود: دولت سیزدهم در صحنه کار و فعالیت حضور دارد و امید است با تلاش همه بخش‌ها و با روحیه جهادی بتوانیم سال آینده شاهد گزارش‌های بهتر در کاهش هر چه بیشتر حوادث جاده‌ای و تلفات باشیم.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم با بیان اینکه انجام این حجم از سفر‌های نوروزی در آرامش و امنیت کامل در سایه تلاش همه مجموعه‌ها و بخش‌های مرتبط انجام شده است، گفت: رفع نقاط حادثه خیز از اولویت‌های جدی دولت است و طی مدت اخیر بخش زیادی از نقاط حادثه خیز اصلاح شده که یک رکورد است.

سردار حسینی رییس پلیس راهور فراجا نیز در این مراسم گزارشی از آخرین وضعیت جاده‌ها و تردد مسافران ارائه کرد و گفت: تا امروز بر اساس آخرین آمار سامانه‌ها بالغ بر ۱۱۰ میلیون تردد بین استانی در سطح کشور انجام شده و تعداد جانباختگان ناشی از حوادث جاده‌ای کاهش داشته است.

جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور و پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم هر کدام گزارشی از اقدامات صورت گرفته و خدمات ارائه شده در ایام نوروز ارائه کردند و از آمادگی کامل برای ارائه خدمات تا پایان سفر‌ها خبر دادند.

معاون اول رییس جمهور پس از حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، با همراهی وزیر راه و شهرسازی، معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رئیس پلیس راهور فراجا با بالگرد از محور‌های مواصلاتی مابین تهران و استان مازندران از جمله جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال بازدید کرد و از آخرین وضعیت تردد‌های جاده‌ای و روند بازگشت مسافران نوروزی مطلع شد.

در این بازدید هوایی وزیر راه و شهرسازی گزارش دقیقی از وضعیت پروژه‌های افتتاح شده و یا در حال اجرا ارائه داد. قطعات و مسیر‌های باقی مانده آزادراه تهران - شمال و گره‌های ترافیکی موجود در این مسیر و همچنین وضعیت تسهیل عبور ومرور مسافران نوروزی پس از افتتاح مسیر رفت آزادراه منجیل - رودبار مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور پس از این بازدید با بالگرد عازم شهرستان چالوس شد و مورد استقبال استاندار مازندران و سایر مقامات محلی قرار گرفت.

محمد مخبر ضمن بازدید از این مسیر‌های مهم مواصلاتی و همچنین قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال، در جلسه‌ای به بررسی وضعیت گلوگاه‌های ترافیکی در این استان پرداخت.

معاون اول رییس‌جمهور در این جلسه تاکید کرد: مصمم هستیم با همیاری همه دستگاه‌ها به زودی منابع توسعه و استفاده از فاز‌های بعدی آزادراه تهران شمال فراهم شود. همچنین در این جلسه مقرر شد تا زمان بهره برداری کامل از آزادراه تهران شمال، به فوریت با تامین منابع از طرق مختلف، مسیر‌های قدیمی تعریض و بهینه سازی شده تا عبور و مرور در این مناطق در زمان اوج ترافیک تسهیل شود.

مخبر در ادامه با حضور در میان عوامل دستگاه‌های مسئول در سفر‌های نوروزی از جمله پلیس، راهداری، هلال احمر و اورژانس از تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها برای تسهیل سفر‌های مردم و خدمات دهی مناسب به مسافران قدردانی کرد.

وی همچنین در گفتگو با برخی از مسافران عبوری وضعیت مسیر و نحوه خدمات دهی دستگاه‌های اجرایی در این ایام را جویا شد و برای آنان در ادامه سفر آرزوی صحت و سلامت کرد.

دیگر خبرها

  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در کردستان
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند / تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال