Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@05:21:09 GMT

پیش بینی ترکیب منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۴۹۵

پیش بینی ترکیب منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن

به بهانه بازی چهارشنبه شب شیاطین سرخ مقابل پاری سن ژرمن

 

طرفداری - یاران اوله گونار سولسشر چهارشنبه شب به رقابت های لیگ قهرمانان بر می گردند در حالی که چهار بازی اخیر خود در تمام رقابت ها را برده و برای صعود از گروه مرگ تنها به یک امتیاز نیاز دارند. پل پوگبا، آنتونی مارسیال لوک شاو، اریک بایی و فیل جونز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شیاطین سرخ نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان و مدافعان

داوید دخیا- مرد اسپانیایی و شماره یک یونایتد در دو بازی اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت نشد، او در مقابل ساوتهمپتون هم دچار مصدومیت جزئی شد اما به احتمال زیاد آماده است برابر پاری سن ژرمن، به میدان برود. دخیا در بازی رفت فوق العاده ظاهر شد و از عوامل اصلی پیروزی یونایتد بود.

دخیا در مقابل پاریس

آرون وان بیساکا- بیساکا با یک نمایش بینظیر پاریس را ترک کرد. وی کیلیان امباپه و نیمار را مهار کرد. از آن جایی که یونایتد تنها به یک امتیاز دیگر برای قطعی کردن صعود خود نیاز دارد، مهارت های دفاعی وان بیساکا بسیار کارامد خواهند بود.

تکل نجات بخش بیساکا مقابل امباپه

ویکتور لیندلوف- در دسترس نبودن مدافعان دیگر و همچنین بازی خوب لیندلوف در تقابل های اخیر یونایتد و مطمئن ظاهر شدن وی باعث می شود مرد سوئدی شانس بسیار بالایی برای فیکس شدن داشته باشد.

هری مگوایر- کاپیتان شیاطین سرخ یک گزینه حتمی در خط دفاع است. درواقع نمی توانید او را از ترکیب خارج کنید، همیشه درمورد اینکه چه کسی زوج او باشد بحث می شود! مگوایر همچنان مطمئن ظاهر شده و از پیروزی های یونایتد لذت می برد. او بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داد اما این بار آماده است تا اولین بازی خود مقابل پاریسی ها را انجام دهد.

الکس تلس- فولبک برزیلی با نمایش های جذاب و هجومی، جان تازه ای به سمت چپ یونایتد بخشیده است. بازی مقابل پاریس فرصتی عالی برای تلس است تا یک بار دیگر توانایی های خود را نمایش دهد و شاید اولین پاس گل یا گل خود را در پیراهن شیاطین سرخ ثبت کند. تلس همچنین اولین بازی خود برای شیاطین را مقابل پاریس در فرانسه انجام داد.

اولین بازی الکس تلس در پیراهن یونایتد برابر پاریس بود هافبک ها

فرد- هافبک برزیلی در هفته های اخیر ثابت کرده است که از بازیکنان کلیدی و مهم یونایتد است. سهم فرد در حمله معدود اما هنگام مالکیت حریف غیر قابل انکار است. تکل های زیاد، قدرت تخریب بالا، دوندگی زیاد و خستگی ناپذیری از ویژگی های هافبک ریز نقش منچستریونایتد است.

دونی فن ده بیک-  حتی با حضور دوباره پوگبا و مکتومنی، آن ها به راحتی نمی توانند جایگاه ثابتی داشته باشند. مرد هلندی در هر موقعیتی که باشد، بازی متفاوتی از سایر هافبکهای یونایتد دارد. پاس های تک ضرب و سریع فن ده بیک می تواند پایه ریز ضد حملات یونایتد و شکستن پرس پاریس باشد. اوله گونار سولسشر می تواند روی او حساب کند.

برونو فرناندز- فرناندز با اختلاف زیاد بهترین بازیکن یونایتد و بهترین گلزن آن ها است. شخصیت کاپیتانی؟ حتما! او رهبر یونایتد در خط حمله و الهام بخش تمام بازیکنان است. احتمال گلزنی؟ به هیچ وجه بعید نیست!

گل زیبای فرناندز به باشاک شهیر مهاجمان

میسون گرینوود- گرینوود به نظر می رسد در حال باز یافتن اعتماد به نفس خود است و این بدون شک در عملکرد او تاثیر خواهد داشت. از آن جایی که آنتونی مارسیال مصدوم است و احتمالا اوله روی او ریسک نمی کند، گرینوود شانس بالایی برای فیکس شدن و قرار گرفتن در سمت راست خط حمله دارد.

ادینسون کاوانی- یک تعویض فوق العاده در دییدار قبل؛ ادینسون کاوانی از روی نیمکت آمد و با به ثمر رساندن دو گل و ارسال یک پاس گل، مهم ترین عامل بازگشت فوق العاده یونایتد برابر ساوتهمپتون و گرفتن سه امتیاز بود. سولسشر امیدوار است کاوانی پس از حاشیه های اخیر تمرکز خود را حفظ کرده باشد. او باید مقابل باشگاهی قرار بگیرد که خود رکورد دار گلزنی برای آن است.

گل دوم کاوانی مقابل ساوتهمپتون

مارکوس رشفورد- قهرمان یونایتد در پاریس! مارکوس رشفورد همیشه مقابل پاری سن ژرمن بهترین نمایش ها را به اجرا می گذارد و امیدوار است در این دیدار هم موفق به گلزنی شود. مهاجم انگلیسی تا به اینجا پنج گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده که از مهم ترین آن ها می توان به گل برتری مقابل پاری سن ژرمن اشاره کرد.

نظر شما چیست؟

بهترین ترکیب منچستریونایتد در بازی چهارشنبه شب را حدس بزنید...