Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت سهامی بیمه "ما" با همکاری دانشگاه تهران اقدام به پیاده سازی استاندارد 34000منابع انسانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی، مدیر سرمایه انسانی و آموزش شرکت بیمه "ما" با اعلام این خبر گفت: شرکت بیمه "ما" در راستای اصلاح و ارتقاء رفتار سازمانی شرکت، با همکاری دانشگاه تهران اقدام به پیاده سازی استاندارد 34000 منابع انسانی در حوزه مدیریت عملکرد کارکنان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: با حمایت همه جانبه مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری با استفاده از تجارب کادر تخصصی مدیریت سرمایه انسانی و با کمک مشاوره متخصصان دانشگاه تهران، دوره اول مدیریت عملکرد را در سامانه پیاده سازی کنیم تا شاهد تحولی عظیم در حوزه رفتار سازمانی و مدیریت عملکرد باشیم.
براساس این گزارش همایش آموزش مجازی با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ، معاونین، مدیران ستادی و استانی و روسای شعب سراسر کشور توسط پروفسور قلی پور استاد تمام دانشگاه تهران با هدف توجیه پیاده سازی استاندارد 34000 برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیاده سازی استاندارد دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ با کمترین تنش برق صنایع تأمین شد و صنایع استان همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف تابستان داشتند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد رضا صلابت، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اظهار داشت: در سال 1402 مجموعا 16 هزار و 866 میلیون کیلووات ساعت مصرف برق استان تهران (به‌جز کلانشهر تهران) بوده که 37درصد آن معادل حدود 6000 میلیون کیلووات ساعت مصرف صنایع استان بوده است.

وی افزود: صنایع باید طبق مصوبه مربوطه در زمان اوج بار به شبکه برق کمک کنند که در این زمینه برنامه‌هایی برای تابستان 1402 تدوین شد که صنایع استان هفته‌ای یک‌روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب به شبکه برق کمک کنند.

صلابت با بیان اینکه "در سال 1402 هم رشد در زمینه تأمین برق صنایع و هم رشد تولید داشتیم"، گفت: در سال 1402 با کمترین تنش برق صنایع تأمین شد و صنایع استان همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف تابستان داشتند.

وی ادامه داد: در تابستان حدود 30 درصد بار شبکه مربوط به بار سرمایشی است که شرکت توانیر با طرح‌های تشویقی و پاداش‌های مختلف در صدد است تا در مصارف برق خانگی تا حد امکان صرفه‌جویی شود و برق به بخش‌های مولد بیشتر تخصیص یابد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تصریح کرد: در ضوابط مدیریت بار مطرح شده که صنایع یک‌روز در مدیریت مصرف برق همکاری داشته باشند و اگر صنایعی دومین روز را هم همکاری کنند، پاداش دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تمایم صنایع استان در سامانه مدیریت بار ثبت می‌شوند و میزان مشارکت آنها درج خواهد شد، صنایعی که در اوج بار همکاری داشته باشند، در زمان مدیریت مصرف، کمترین میزان مدیریت مصرف برای آنها اعمال می‌شود ولی برای صنایعی که همکاری نکنند، در زمان مدیریت بار، بیشتر مورد توجه هستند.

صلابت با اشاره به تأکید قانون برای تأمین بخشی از نیاز برق صنایع با انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: پاداش‌های خوبی برای صنایعی که اقدام به نصب و راه‌اندازی نیروگاه‌های تجدیدپذیر کنند در نظر گرفته شده و برق مازاد آنها نیز با نرخ‌های بسیار خوبی خریداری خواهد شد و حتی صنایع این امکان را خواهند داشت که برق مازاد خود را به صنایع دیگر بفروشند.

وی ادامه داد: سلسله جلسات هماهنگی با صنایع استان برای مدیریت بهینه بار شبکه در پیک تابستان 1403 برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در تابستان گرم امسال، با همکاری صنایع به‌بهترین وجه تأمین برق صنایع در زمان اوج بار صورت گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان