Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر روستایی درباره تساوی بدون گل تیم های پیکان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حتی در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم اما در نیمه دوم عقب نشستیم. خدا را شکر توانستیم تفکرات کادرفنی را پیاده کنیم.

وی درباره اینکه آیا تیم پیکان برای کسب سه امتیاز بازی کرد، گفت:‌ در نیمه اول چند موقعیت خیلی خوب داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام بازی ها برای کسب سه امتیاز به زمین می رویم و هدف مان کسب مساوی نیست.

مهاجم تیم پیکان درباره اینکه به نظر می رسد انتقالش به این تیم موفقیت آمیز بوده است، عنوان کرد: طبیعتا هر بازیکنی اگر بازی کند می تواند توانایی های خود را نشان بدهد و من هم سعی دارم تفکراتم را به کادرفنی نشان بدهم.

روستایی درباره زمان شروع گلزنی هایش برای تیم پیکان گفت: سعی می کنم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم اما قولی نمی دهم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امیر روستایی استقلال استقلال لیگ برتر پیکان امیر روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول امروز تیم‌های شهرراز و مس کرمان در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نیمه اول این بازی متعادل دنبال شد و با وجود موقعیت‌های اندکی که دو تیم روی دروازه همدیگر خلق کردند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در شروع نیمه دوم تیم میزبان خیلی زود به گل رسید . میلاد غریبی بازیکن باتجربه شهرراز توانست در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد.

در ادامه مسی‌ها که دوست نداشتند بازنده باشند، برای جبران گلر خورده تلاش کردند و به سمت دروازه حریف حمله‌ور شدند. آنها در نهایت در دقیقه 62 توسط خشایار زبرجد به گل تساوی دست یافتند و با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی دو تیم اما نتیجه یک بر یک تا پایان باقی ماند.

با این نتیجه مس کرمان 39 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت؛ همچنین شهرراز شیراز هم جمع امتیازات خود را به عدد 34 رساند و رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)