Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:31:15 GMT

۱۶ واحد صنفی در آستارا پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۶۳۷

۱۶ واحد صنفی در آستارا پلمب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا فرید بصیری مقدم غروب سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری آستارا اظهار کرد: در ۲ روز گذشته ۳۶۸ بار از واحدهای صنفی بازرسی شده و بیشتر واحدهای متخلف قلیانسراها هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه عده ای هنوز خطر کرونا را باور نکرده اند و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی افراد بی توجه، باعث افزایش مبتلایان و قربانیان کرونا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: در ماه جاری ۲۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری شده اند و ابتلای ۶۱ بیمار قطعی شده و ظرفیت بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونا تکمیل است.

وی ادامه داد: رعایت نشدن موازین بهداشتی از سوی کارگران و کارکنان انبارهای بسته بندی محصولات کشاورزی از علت های شیوع کروناست و پایش انبارها و غربالگری کارکنان آنها الزامی است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه گفت: طرح غربالگری کرونا موسوم به شهید سلیمانی از اول هفته جاری در سه سطح فرماندهی قرارگاه، فرماندهی عملیات و جانشینی قرارگاه آغاز شده و متاسفانه به جز چند اداره، دستگاه های اجرایی همکاری خوبی نشان نمی دهند.

سرهنگ بهزاد قنبری بیان کرد: از آغاز اجرای این طرح، ۹ هزار و ۵۱۲ نفر غربالگری و ۲۹ بیمار مشکوک به کرونا شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع شده اند.

وی ادامه داد: برای ادامه این طرح به دستگاه تب سنج و لباس مخصوص نیاز داریم و امیدواریم دستگاه های اجرایی با درک بیشتر اهمیت و حساسیت موضوع، همکاری لازم را نشان دهند.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا ویروس کرونا اصناف بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا ویروس کرونا اصناف بهداشت و سلامت آستارا ویروس کرونا اصناف بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد