Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان ایتالیایی تیم فوتبال میلان در آستانه امضای قرارداد جدید با این باشگاه است.

خبرگزاری میزان - باشگاه میلان در آستانه توافق با جان‌لوئیجی دوناروما به منظور امضای قرارداد جدید است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا، دو طرف در آستانه رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان ایتالیایی هستند، این در حالی است که قرارداد کنونی او در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، دوناروما ۲۱ ساله می‌تواند در ماه ژانویه با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود، اما او تمایل دارد تا در میلان بماند. این دروازه‌بان ایتالیایی خواهان تمدید سه ساله قراردادش با دستمزد ۸ میلیون یورو در سال شده، اما مدیران باشگاه میلان به دنبال امضای قراردادی چهار ساله با دستمزد ۷ میلیون در سال هستند.

«مدیاسِت» معتقد است با توجه به اینکه اختلاف طرفین جزیی است، دوناروما که این فصل در هشت بازی سری A دروازه‌اش را بسته نگه داشته، به امضای قرارداد جدید نزدیک است.

جان‌لوئیجی دوناروما که پیش از این مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و چلسی هم بود، از سال ۲۰۱۳ عضو باشگاه میلان است و در سال ۲۰۱۵ به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و تاکنون در ۲۱۷ بازی در درون دروازه روسونری ایستاده است.

بیشتر بخوانید: چالهان‌اوغلو به دنبال ماندن در میلان

انتهای پیام/

برچسب ها: جان لوئیجی دوناروما میلان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان جان لوئیجی دوناروما میلان امضای قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!