Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلواکی باکس از پیراهن جدید خود رونمایی کرد.

میلواکی باکس نیز مانند سایر تیم های NBA، از پیراهن City Edition خود رونمایی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از توییتر رسمی میلواکی باکس، از پیراهن جدید این تیم رونمایی شد. پیراهن مدل City Edition میلواکی باکس طراحی جدیدی دارد و الهام آن 3 رودخانه ای است که در شهر میلواکی وجود دارد و به این دلیل رنگ آبی برای این پیراهن انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیراهن City Edition میلواکی باکس برای فصل 2020/21پیراهن City Edition میلواکی باکس برای فصل 2020/21پیراهن City Edition میلواکی باکس برای فصل 2020/21بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | نتایج کامل درفت 2020؛ لاملو بال به شارلوت رفت، آنتونی ادواردز توسط مینسوتا انتخاب شد

نقل و انتقالات NBA | مارک گسل برای امضای قرارداد دو ساله با لس آنجلس لیکرز به توافق رسید

نقل و انتقالات NBA | تمدید قرارداد 158 میلیون دلاری برندن اینگرم با نیواورلینز پلیکانز

نقل و انتقالات NBA | باگدان باگدانوویچ با قراردادی 72 میلیون دلاری راهی آتلانتا هاوکس شد

نقل و انتقالات NBA | حسن وایتساید با قراردادی یک ساله به ساکرامنتو کینگز پیوست

بسکتبال NBA | از پیراهن جدید و خاص میامی هیت برای فصل 2020/21 رونمایی شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: City Edition میلواکی باکس نقل و انتقالات NBA پیراهن جدید پیراهن City Edition

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر

ثمین لقایی

موسسه پرسش – 09354202007

samin.laghae@porseshpr.ir

سرویس رند بلو خدمت مفیدی از بلوبانک سامان است که با فعال کردن آن می‌توانید پول خردهای خود را در هر تراکنش پس‌انداز کنید؛ قطره‌قطره جمع کنید تا دریایی به وسعت دلخواه خودتان بسازید. حالا در کنار تمام مزیت‌هایی که سرویس رند بلو آفریده، جوایزی هم برای استفاده‌کنندگان این سرویس در نظر گرفته‌شده: ۱۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی، ۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی.  البته برای برنده شدن این جوایز، تا پایان روز دوم خردادماه فرصت دارید؛ قرعه‌کشی بلو، 3.3.3 برگزار خواهد شد. جزییات بیشتر را از اینجا هم می‌توانید ببینید.

چطور شانس خودم را برای برنده‌ شدن جوایز امتحان کنم؟

با فعال کردن سرویس رند در اپلیکیشن بلو می‌توانید یکی از کسانی باشید که برنده‌ جوایز ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی می‌شوند. با کسب حداقل ۲۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌کشی ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی، با کسب حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی و با کسب حداقل ۲۰۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌کشی جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی شرکت داده شوید.

البته با داشتن ۲۰۰۰ امتیاز در سه قرعه‌کشی ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ شرکت داده می‌شوید. با داشتن حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در دو قرعه‌کشی ۱۰۰ و ۵۰، و با داشتن ۲۰۰ امتیاز تنها در یک قرعه‌کشی 50 میلیون تومانی شرکت داده می‌شوید.

امتیازهای من چطور حساب می‌شود؟

امتیاز شما، جمع امتیاز دو بخش است. بخش اول براساس تعداد تراکنش‌های رُند شده‌ شماست که برای هر تراکنش رُند شده، یک امتیاز خواهید گرفت. بخش دوم براساس مبلغ رُند شده‌ خریدهای شماست که برای هر ۱۰ هزار تومان مبلغ رُند شده در پایان هر روز یک امتیاز دریافت می‌کنید.

چطور می توانم بفهمم چه امتیازی گرفته‌ام و در کدام قرعه‌کشی شرکت داده خواهم شد؟

از داخل اپلیکیشن بلو و قسمت بلوکلاب می‌توانید امتیاز کل خود را مشاهده کنید که امتیازهای شما در پایان هر روز محاسبه و به‌روزرسانی می‌شود. در بلوکلاب، کنار هر سطحی که امتیاز لازم آن را کسب کرده باشید، علامت تیک را خواهید دید.

برای استفاده از سرویس رند باید چه کار کنم؟

ابتدا وارد اپلیکیشن بلو شوید و از گزینه‌های پایین صفحه روی علامت خانه کلیک کنید. پایین موجودی حساب خود گزینه‌ «باکس» را می‌بینید، آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه‌ «باکس جدید» یک باکس با اسم و عکس دلخواه خود ایجاد کنید. بعد از فعال کردن رُند باید از بین گزینه‌های ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان انتخاب کنید که می‌خواهید مبلغ تراکنش شما تا چه عددی رُند شود.

حالا رند برای شما فعال شده است و بعد از هر تراکنش، این سرویس به ‌صورت خودکار تا مبلغی که انتخاب کرده‌اید را رُند می‌کند و باقی مبلغ را در باکس انتخابی شما پس‌انداز می‌کند.

باکس‌ها می‌توانند برای اهداف و مصارف مختلفی که در نظر دارید ساخته شوند؛ به راحتی می‌توانید از یک تا ۱۰ باکس متفاوت بسازید.

امکان فعال کردن سرویس رُند برای تمام باکس‌های شما وجود دارد اما فقط می‌توانید روی یکی از باکس‌های خود آن را فعال کنید.

دیگر خبرها

  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر