Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا امروز سه‌شنبه در پیامی توئیتری باز هم نحوه مدیریت ویروس کرونا در این کشور توسط ترامپ را آماج انتقاد خود قرار داد.

سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا در این خصوص نوشت: همه‌گیری کرونا دارد اوج می‌گیرد و در ماه‌های آینده بدتر هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، ترامپ به هوادارانش می‌گوید که در انتخابات تقلب شده و با تضعیف دموکراسی ده‌ها میلیون دلار (کمک مالی)‌ جمع‌آوری کرده است.

وی در این باره اضافه کرد: این فرد خطرناکترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست. خداحافظ.

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه‌چینی علیه هم متهم کرده اند؛ واقعیتی که نقصان بزرگ در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

کد خبر 5085805

منبع: مهر

کلیدواژه: برنی سندرز دونالد ترامپ ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شیوع کرونا محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایران ایالات متحده امریکا عراق ترور دانشمندان هسته ای فلسطین سوریه عربستان سعودی لبنان جو بایدن دونالد ترامپ امارات متحده عربی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان

الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان، روز چهارشنبه، هشدار داد که روز‌های دشوار در انتظار کشورش است و اشاره کرد که اخباری وجود دارد (او فاش نکرد) که منافع ملی حیاتی صربستان را تهدید می‌کند.

براساس گزارش عربی پست، ووچیچ در اظهاراتی عجیب در پستی در شبکه‌های اجتماعی گفت: در حال حاضر برای من دشوار است که بگویم در ۴۸ ساعت گذشته چه اخباری دریافت کرده ایم.

 بیانیه عجیب رئیس جمهور صربستان که در آن درباره چالش‌هایی پیش‌روی صربستان صحبت کرد، توضیحی به همراه نداشت.

او همچنین اعلام کرد که این خبر تهدیدی مستقیم برای منافع ملی حیاتی صربستان و مردم صربستان است. ووچیچ با بیان اینکه در روز‌های آتی مردم صربستان را از همه چالش‌هایی که در انتظارشان است مطلع خواهد کرد، افزود: سخت‌تر از همیشه خواهد بود.

بر اساس ادعا‌های مطرح شده، ووچیچ این بیانیه را پس از آن بیان کرد که نماینده عالی بوسنی و هرزگوین، کریستین اشمیت، اعلام کرد که تغییرات فنی در قانون انتخابات این کشور ایجاد کرده است.

 از سویی دیگر ووچیچ ممکن است اطلاعاتی در مورد پیوستن کوزوو به شورای اروپا دریافت کرده باشد. در همین راستا، میلوش وویویچ، وزیر دفاع صربستان، گفت که کوزوو امروز درخواست نامزدی خود را به شورای اروپا ارائه کرد و این موضوع را نقض قوانین بین المللی دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • سناتور آمریکایی: نتانیاهو از تصویب قطعنامه آتش‌بس ناراحت است