Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با اشاره به وضعیت المپین‌ها پیش از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های ستادعالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک آن چه که توسط ورزشکاران به دست آمده بوده، راضی کننده و رو به رشد است و شرایط به گونه‌ای برنامه ریزی شده بود که حتی می‌توانستیم سهمیه‌های بعدی برای حضور در بازی‌ها را نیز کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاثیرمنفی شیوع ویروس کرونا بر ورزش ایران و جهان را مورد توجه قرار داد و گفت: ترس از مبتلا شدن به ویروس کووید ۱۹، عدم برگزاری اردو‌ها و مسابقات به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، کنترل‌های بهداشتی، قطعا بر روند آماده سازی تیم ها، اثر منفی خواهد گذاشت که نباید نادیده گرفته شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد: با وجود شرایط به وجود آمده، ورزشکاران در شرایط خوبی قرار دارند که باید روند اماده سازی با دقت نظر بیشتری صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش نظارت دقیق‌تر بر رعایت بیشتر شیوه نامه‌ها در اردو‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مهم باید مد نظر قرار گیرد، چنان چه موردی از بیماری در اردو‌ها مشاهده شد، با سرعت کنترل و درمان شود.

وی همگرایی و همدلی میان مجموعه ورزش کشور را موجب حضور قدرتمند کاروان ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو دانست و گفت: امیدوارم این رقابت‌ها بتوانند از ابعاد مختلف، دستاورد‌های درخشانی برای ایران عزیز داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان وزیر ورزش بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را فروریخت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر ضمن تبریک به ملت ایران، مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح بابت سیلی محکمی که به اسرائیل زدند، افزود: ما به اسرائیل حمله نکردیم، بلکه این تنها یک سیلی به آن‌ها برای تنبیه بود.

وی با اشاره به اینکه ایران بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان را انجام داد، متذکر شد: در طول این چند سال در جنگ روسیه و اوکراین، کشور روسیه فقط ۷۰ پهپاد طی این مدت شلیک کرده است، در حالی که ایران در یک شب و در عملیات وعده صادق ۱۷۰ پهپاد و ۱۲۰ موشک استفاده کرد.

خطیب نماز جمعه ابهر با بیان اینکه برخی در تلاش هستند این حمله و دستاوردها را کوچک بشمارند، ادامه داد: در شب حمله به اسرائیل معادل یک ششم کل قدرت موشکی چین در آن شب موشک پرتاب کردیم.

مرادپور با اشاره به اینکه ۲۰ کشور همکاری کردند که این موشک‌ها به اسرائیل نرسد، تصریح کرد: پدافند موشکی اسرائیل که ادعای قدرتمندی آن را دارد تا چهار صبح خنثی شد که این امر نشان از قدرت رزمی ایران داشته و به ابرقدرت‌ها نشان داد اگر بخواهیم، می‌توانیم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در هیچ حمله‌ای قصد کشتن نداریم، خاطرنشان کرد: به طور مثال اگر قصد کشتن داشتیم در حمله به عین‌الاسد به جای زاغه مهمات می‌توانسیم استراحت‌گاه نظامیان آمریکا را بزنیم. دین ما دین آدم‌کشی نیست و ما نیز بر اساس آموزه‌های دینی در عین قدرت آدم‌کش نیستیم، بلکه می‌خواهیم متجاوز را ادب کرده و صلح را برقرار کنیم.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه یکی از نکات اصلی در این حمله، به رخ کشیدن قدرت بازدارندگی ایران بود که محقق شد، اضافه کرد: اگر اسرائیل به این حمله واکنش نشان دهد، از نادانی آنان است.

وی با تاکید بر اینکه ما می‌خواستیم هیمنه اسرائیل را در جهان بشکنیم که به این هدف رسیدیم، اذعان کرد: قبل از هر کسی درد این سیلی ایران را آمریکا چشید، زیرا عظمت آن‌ها در جهان شکست.

مرادپور با اشاره به اینکه عظمت این حمله به این بود که ما قبل از حمله اعلام کردیم تا آن‌ها از همه توان خود استفاده کنند، گفت: نتیجه عملیات نیز این بود که اسرائیل به نابودی نزدیک شد و اگر خطایی از آن‌ها سر بزند ما با دست بازتر اقدام خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه توجه به ارکان سلامت به ویژه در خانواده بسیار مهم است ولی گاهی متأسفانه شاهد هستیم که این ارکان به هم خورده است، متذکر شد: به طور مثال شاهد افزایش بی‌رویه مصرف نمک در غذاها و نیز نوشیدنی‌های مضر مانند نوشابه هستیم.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه یکی از ابزار مهم سلامت، حرکت است که متأسفانه امروز شاهد بی‌تحرکی در جامعه هستیم، ابراز کرد: ترویج فرهنگ کار که بهترین تفریح در اسلام است و نیز توجه به ورزش همگانی از ابزاری است که می‌تواند در تضمین سلامت جامعه مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه بعضی اوقات هیچ دارویی بدون ورزش اثر نمی‌کند، عنوان کرد: به عنوان یک واجب دینی، شرعی و عقلی باید به موضوع سلامت و مسائل مربوط به آن توجه جدی داشته باشیم.

کد خبر 6082540

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را فروریخت
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران