Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@08:47:26 GMT

روایت نماینده تهران از مصوبه ضدبرجامی مجلس

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۷۳۹

روایت نماینده تهران از مصوبه ضدبرجامی مجلس

نماینده تهران گفت: یکی از پیام‌های طرح هسته‌ای مجلس، به جریان غربگرا بود تا بگوییم برخلاف این حرف که عده‌ای دارند پالس مذاکره می‌دهند و می‌گویند با ما توافق کنید، اتفاقاً اصرار مجلس انقلابی این بود که مهلتی که در این طرح به طرف مقابل داده می‌شود برای رفع تحریم ها، کاهش یابد و ما آن را به یکماه رساندیم تا به دولت بعدی آمریکا نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس؛ علی خضریان نماینده تهران، عصر امروز (سه‌شنبه ۱۱ آذر) در نشست خبری بررسی طرح اقدام راهبردی مجلس برای رفع تحریم‌ها، گفت: امروز اتفاق مبارکی رخ داد و از همه نمایندگان و هیئت رییسه مجلس تشکر می‌کنم.

وی افزود: باید تشکر ویژه را از روح شهید فخری‌زاده داشته باشیم، چرا که اراده‌ای که زمینه این طرح را آماده کرد، اراده زمینی نبود و کار شهید بود و این نشان دهنده زنده بودن شهید است.

بیشتر بخوانید:

کلیات اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصویب شد

ربیعی: مجلس نمی‌تواند در موضوع برجام وارد شود

نقشه مجلس برای تخریب برجام

خضریان با اشاره به کتاب خاطرات روحانی گفت: بر اساس این کتاب، اساساً پذیرفتن پروتکل الحاقی برای رفع اتهامات بود و با این راهبرد، زمینه سوءاستفاده‌های غرب گرفته شود.

وی با بیان اینکه این موضوع موقتی بود، تصریح کرد: طبیعتاً یک موضوع موقتی، روزی باید به‌پایان برسد و این موضوع نیازی به جار و‌جنجال ندارد.

خضریان ادامه داد: دو دهه است درگیر اجرای پروتکل هستیم که روحانی و ظریف پذیرفته‌اند و امروز باید پایان داده شود.

وی ادامه داد: یکی از پیام‌های طرح هسته‌ای مجلس، به جریان غربگرا بود تا بگوییم برخلاف این حرف که عده‌ای دارند پالس مذاکره می‌دهند و می‌گویند با ما توافق کنید، اتفاقاً اصرار مجلس انقلابی این بود که مهلتی که در این طرح به طرف مقابل داده می‌شود برای رفع تحریم ها، کاهش یابد و ما آن را به یکماه رساندیم تا به دولت بعدی آمریکا نرسد.

خضریان با بیان اینکه مجلس به دنبال لغو محدودیت‌هایی است که انگار ویژه کشور ماست، گفت: آقای ظریف حرف درستی گفت و اعلام کرد که درصد بالایی از نظارت‌های آژانس درباره ایران به‌کار گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: ممکن است در روز‌های آتی، برخی شیطنت‌ها و کارشکنی‌ها از طرف جریان دلبسته به غرب انجام شود. مردم بپذیرند که اگر این طرح، آسیب‌هایی هم داشته باشد، بهتر از این است که اقتصاد کشور در گرو انتخابات کشوری شود که ما هیچ نقشی در آن نداریم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در پاسخ به سؤالی درباره احتمال عدم اجرای طرح مجلس درصورت تصویب از سوی شورای نگهبان، گفت: این قانون از سایر قوانین مستثنی نیست و در ماده هشت آن، قید شده است که عدم اجرای این قانون، مجازات لازم را درپی داشته باشد. در واقع دست دستگاه قضایی برای برخورد باز است.

خضریان تصریح کرد: معتقدم خیلی نباید به این توجه کرد که آیا دولت این قانون را اجرا می‌کند یا خیر، اصل این است که این قانون روال درست خود را طی کرده است. مهم این است که رسانه‌ها و افکار عمومی اجرای آن را از دولت مطالبه کنند.

نماینده تهران تصریح کرد: روزشمار اجرای این قانون از امروز شروع شده است و حتی منوط به تصویب شورای نگهبان نیست، درواقع از زمان تصویب طرح در مجلس، مهلت یکماه آن آغاز می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار علی خضریان نماینده مجلس مصوبه راهبردی نماینده تهران تحریم ها برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه های تاکسی، گفت: متأسفانه تعدادی از رانندگان تاکسی اقدام به افزایش کرایه ها بیش از مصوبه شورای شهر کرده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه های تاکسی گفت: این موضوع نیز به ما منتقل شده است و شهروندان تخلفاتی را در این بخش به ما ارجاع داده اند و ما نیز این موارد را در کمیسیونی که وجود دارد بررسی کردیم.

وی افزود: تخلفاتی در برخی خطوط تاکسیرانی اعلام شده که متأسفانه تعدادی از رانندگان تاکسی اقدام به افزایش کرایه ها بیش از مصوبه شورا کرده اند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مبنای افزایش کرایه های تاکسی در سال ۱۴۰۳ مصوبه شورای شهر تهران است؛ به طوریکه بر اساس آن، کرایه های تاکسی در سال جاری ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده است؛ البته شاید در برخی از خطوط برای رند شدن کرایه ها حدود چند ده ریال این رقم افزایش پیدا کند؛ اما همانطور که گفته شد کرایه های تاکسی بر اساس مصوبه شورا باید انجام شود.

تشکری هاشمی ادامه داد: این نکته قابل توجه است که نه تنها برای تاکسی ها بلکه برای سایر مصوبات شورا از جمله تعرفه اماکن ورزشی باید مصوبه شورا مورد توجه قرار بگیرد و در واقع تعرفه ها در بخش های مختلف زیر نرخ تورم مصوب شده است و افزایش هر تعرفه خلاف مصوبه شوراست و باید با آن برخورد شود.

وی همچنین در رابطه با شماره گذاری تاکسی های برقی نیز تأکید کرد: این مسئله وظیفه موسسه استاندارد، محیط زیست و راهنمایی و رانندگی است و باید مورد توجه قرار بگیرد. البته تا آنجایی که پیگیری شده است هنوز این تاکسی ها پلاک گذاری نشده اند. ضمن اینکه مشکل جدی برای پلاک گذاری آنها وجود ندارد و پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از سوی شورای ترافیک این تاکسی ها پلاک گذاری خواهند شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به وعده های داده شده از سوی شهرداری برای حمل و نقل عمومی گفت: آقای زاکانی طی این دوره از مدیریت شهری و بویژه یک سال گذشته وعده هایی مبنی بر ورود ۲۷ هزار و ۵۰۰ تاکسی برقی، ون، ۲ هزار دستگاه اتوبوس برقی و ۱۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی داده اند که امیدواریم که این وعده ها عملیاتی و اجرا شوند.

تشکری هاشمی گفت: به هر صورت هر دوره مدیریت شهری به پایان خواهد رسید و زمان این مدیریت شهری نیز حدود یک سال و اندی دیگر به پایان می رسد و باید ما از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و قطعا پس از پایان این دوره شهروندان تهرانی ما را قضاوت خواهند کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • واردات گوشت از آفریقا به کشور
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی