Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:04:19 GMT

فردا دولت رژیم صهیونیستی منحل می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۹۵۲

فردا دولت رژیم صهیونیستی منحل می شود

خبرگزاری فارس: «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه در سخنانی با حمله به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که وی بارها وعده‌هایش را نقض کرده است.

گانتز در ادامه سخنانش گفت: «وی به مردم اسرائیل دروغ گفته و تنها دغدغه‌اش فرار از محاکمه است.»

رئیس حزب آبی و سفید گفت که نتانیاهو با امتناع از تصویب بودجه، انتخابات را بر ما تحمیل کرده ، و درصدد تشکیل کابینه‌ای بدون وی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تصمیم گانتز برای رای دادن به انحلال کنست، عملا روند انتخابات بعدی در سرزمین‌های اشغالی به صورت غیر رسمی آغاز شده که در این صورت چهارمین انتخابات در کمتر از 2 سال خواهد بود.

این در حالی است که نتانیاهو امروز (سه‌شنبه) طی اظهاراتی، از گانتز خواست که به انحلال کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) رأی منفی بدهد و مانع برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی شود.

وی با تکرار صحبت‌های روز گذشته خود مبنی بر اینکه حزب لیکود امروز به طرح انحلال کنست رأی منفی می‌دهد، گفت: «از بنی گانتز هم می‌خواهم که همین کار را کند. اسرائیل در برهه کنونی به انتخابات نیاز ندارد».

روز گذشته بود که منابع نزدیک به گانتز گفته بودند او در روزهای اخیر به شدت از نتانیاهو خشمگین و مستأصل شده و همین موضوع احتمال برگزاری انتخابات جدید در پی فروپاشی کابینه را افزایش داده است.

این منابع از زبان گانتز در محافل خصوصی نقل قول کردند: «از این بازی که نتانیاهو مرا به انجام آن مجبور می‌کند، خسته شده‌ام و حالم [از او] بهم می‌خورد!»

ادعاهای امروز نتانیاهو در حالی است که منابعی در حزب لیکود گفته بودند او برای برگزار کردن انتخابات زودهنگام بسیار جدی است.

تداوم اختلاف نظر حزب آبی‌وسفید با حزب لیکود بر سر لایحه بودجه، باعث شده نتانیاهو جداََ به فکر منحل کردن کابینه و برگزاری انتخابات زودهنگام بیافتد. حزب لیکود بودجه‌ای یک ساله و با فراگیری کمتری را پیشنهاد داده اما حزب آبی‌وسفید تاکید می‌کند لایحه بودجه باید دو ساله و مطابق با توافقات کابینه تنظیم شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: دولت رژیم صهیونیستی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بنی گانتز رژیم صهیونیستی حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

محمود واعظی، ضمن ارائه مطالب، به سوالات حضار پاسخ، و سپس برخی از اعضا تحلیل های خود را ارائه نمود.

برخی مطالب مطروحه در جلسه مزبور به شرح ذیل می باشد:

*وحدت و انسجام ملّی اولویت است.

*جنگ غزه ۷ ماه به طول انجامیده و رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف سیاسی و نظامی خود نرسیده است. مردم غزه هم جنگیدند و هم خود را حفظ کردند و این دستاورد کمی نیست .

*اگر فلسطینیان ذره ای ابراز ناراحتی خود را بروز می دادند ، رژیم صهیونیستی با تمام قوای رسانه ای خود وارد عمل می شد و با تبلیغات گسترده علیه حماس و جهاد اسلامی تبلیغ می‌کرد .

*با توجه به شرایط داخلی اسرائیل ، پیش بینی می شود بعد از آتش بس ، دولت نتانیاهو سقوط کند.

*افکار عمومی جهانی به شدت در تقابل با اسرائیل است و این رژیم که با تبلیغات و به واسطه حمایت های حداکثری آمریکا و کشورهای اروپایی تلاش می‌کرد خود را مظلوم و ستمدیده جلوه دهد، امروز با گستاخی تمام به «ماشین نسل کشی» و ظالم بدل گشته است.

*فشار افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی موجب شده تا حتی کشورهای حامی این رژیم به دنبال آتش بس و تشکیل دولت فلسطین باشند.

*اسرائیل برای برون رفت از بحران بدون دستآورد غزه ، با هدف درگیر نمودن ایران در جنگ، به کنسولگری ما در دمشق حمله کرد و در پاسخ مجموعه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنبیهی سنجیده و هوشمندانه را عملیاتی نمودند تا با این تنبیه نظامی مشروع و بازدارنده مانع از ایجاد و گسترش جنگ شوند.

*ضروری است از مجموعه اقدامات ارزنده و غرور آفرین عزیزان نیروهای مسلح حمایت حداکثری صورت گرفته و امیدواریم عملیات «وعده صادق» همراه با تعامل بیشتر با مردم موجب نزدیکی ، وحدت و انسجام ملی فزاینده و متعالی گردد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899261

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا