Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:38:36 GMT

شکست اسنوکرباز ایران در رقابت‌های اسنوکر انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۹۶۷

شکست اسنوکرباز ایران در رقابت‌های اسنوکر انگلیس

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس از نفر چهارم رنکینگ زنده دنیا شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله سوم و یک شانزدهم پایانی رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلیس برگزار شد و در مهمترین دیدار حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران به  مصاف مارک سلبی حریف قدرتمند انگلیسی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین وفایی بانتیجه شش بر دو از نفر چهارم رنکینگ زنده دنیا شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت.  این شکست درحالی رقم خورد که ملی پوش اسنوکر ایران در رده ۳۷ رنکینگ زنده بهترین اسنوکر بازان دنیا قرار دارد. 

 

سهیل واحدی دیگر ملی پوش ایران در اولین دور از این رقابت‌ها از لیو هاوتیان چینی با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

 

با این نتایج پرونده این مسابقات برای نمایندگان ایران بسته شد.

 

چهل و چهارمین مرحله از مسابقات قهرمانی اسنوکر انگلستان از ۲۳ نوامبر (۳آذر) آغاز شده و تا ۶ دسامبر (۱۶ آذر) در مارشال آره‌نا در میلتون کینز پیگیری خواهد شد. مسابقات قهرمانی انگلستان برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۷ برگزار شده و دومین تورنمنت بزرگ رتبه‌بندی، بعد از مسابقات جهانی به شمار می‌آید. این رقابت‌های مهم هر روز به صورت زنده از شبکه‌های انگلستان و یورو اسپورت پخش می‌شود.

 

این  مسابقات به دلیل شیوع کرونا پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچیان برگزار خواهد شد.  قهرمان این رقابت‌ها ۲۰۰ هزار پوند به خانه می‌برد. هم‌چنین نفرات دوم و سوم این رقابت‌ها به ترتیب ۸۰ و ۴۰ هزار پوند برنده خواهند شد.

حسین وفایی بیلیارد بیلیارد و اسنوکر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین وفایی بیلیارد بیلیارد و اسنوکر رقابت ها حسین وفایی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!