Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا امروز، سه‌شنبه از پاداش تا پنج میلیون دلاری این کشور در ازای دستیابی به اطلاعاتی از هرگونه اقدامات دور زدن تحریم‌های اعمال شده علیه کره شمالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکس وونگ، دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا در مرکز تحقیقات بین‌المللی و استراتژیک گفت، امروز وزارت خارجه سایت الکترونیکی جدید DPRKrewards.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com را راه اندازی کرد تا به افراد در سراسر جهان دسترسی پیدا کند و برنامه پاداش برای عدالت در خصوص اطلاعات مربوط به فرار کره شمالی از تحریم‌ها را عملی کند. وونگ افزود، طبق این برنامه هر فردی که اطلاعاتی درباره "عمکرد تحت تحریم‌ها" ارائه کند مستحق دریافت جایزه‌ای تا پنج میلیون دلار خواهد بود. دولت آمریکا آماده است تحریم‌هایی جدیدی علیه چین به دلیل تجارت مستمر با کره شمالی اعمال کند.

او ادامه داد، آمریکا به تحریم‌های هر فرد یا شرکتی که اقدام به دور زدن تحریم‌ها کرده حتی افراد و شرکت‌های داخل محدوده قضایی چین ادامه می‌دهد و کشتی‌های عظیم حامل زغال سنگ یا دیگر کالاهای مشمول تحریم‌های کره‌شمالی به مقصد چین دست‌کم در ۵۵۵ مورد بوده است.این مقام آمریکا تاکید کرد، آمریکا معتقد است شرکت‌های چینی به تعامل با شرکت‌های مشمول تحریم‌های سازمان ملل ادامه می‌دهند و چین میزبان ۲۰ هزار کارگر کره شمالی در نقض تحریم‌های سازمان ملل است.به گفته او،‌ رهبر کره شمالی در مذاکرات جدی و واقعی مشارکت نداشته و هیچ گام ملموسی در راستای خلع سلاح هسته‌ای برنداشته است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کره شمالی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با کمک ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با بسته کمک‌های امنیتی به ارزش ۲۶ میلیارد دلار موافقت کرد.

موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با کمک ۲۶ میلیارد دلاری به تل‌آویو، شور و شعف مقامات رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.

«یسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام گفت: «تصویب بسته کمک‌های جدید به اسرائیل، پیام قدرتمندی به دشمنان‌مان است».

از ابتدای تهاجم همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه، آمریکا بزرگترین حامی سیاسی و مالی این رژیم بوده است.

طی حدود ۲۰۰ روز تهاجم اسرائیل به غزه، آمریکا بار‌ها اقدام به ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی کرده و بار‌ها در شورای امنیت سازمان ملل مانع از تصویب قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • کمک ۷۷.۸ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • کمک ۷۸ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • تصویب بسته‌ کمک مالی برای اسرائیل و اوکراین در کنگره آمریکا
  • موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با کمک ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل