Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@01:47:32 GMT

تنهای تنهای تنها؛ مثل آرمان رمضانی!

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۷۱۰۱

  به گزارش جام نیوز، بالاخره بغض پرسپولیس ترکید. این بار مالکیت توپ و زمین به دادشان رسید و توانستند با سه گل زیبای سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک شهرخودرو را درهم بشکنند. تیمی که گرچه تا پیش از گل خوردن فشرده بازی می‌کرد اما متهم کردن آنها به پارک اتوبوس بی‌انصافی است.

 

چهره مسابقه اما آرمان رمضانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که برخلاف تصور جوان آینده‌دار نیست. 28 سال سن دارد. سه سال بزرگتر از سردار آزمون و علی علیپور و هم‌سن مهدی طارمی و کاوه رضایی. او برای این به پرسپولیس پیوست که جای خالی علیپور را به عنوان یک گلزن کلاسیک بگیرد. گل بزند نه اینکه کسب تجربه کند اما عملکردش تا امروز در ترکیب پرسپولیس، علیرغم دوندگی بسیار، کاملاً معمولی و حتی ناامیدکننده بوده است.

 

برخی از هواداران بر این باور بودند که او بازیکن پلن B نیست که در چند دقیقه آخر بازی به ترکیب اضافه شود و باید از ابتدا درون زمین باشد تا توانایی‌هایش را به رخ بکشد.

 

او در دیدار مقابل شهرخودرو از ابتدا تا دقیقه 66 در زمین حضور داشت. یک بار دروازه خالی را اشتباه دید و بار دیگر در موقعیت تک به تک کامل با دقت زیاد توپ را بیرون از چارچوب زد تا برخی از هواداران در شبکه‌های اجتماعی به شدت او را مورد حمله قرار دهند. فریور خراباتی طنزنویس هم این پازل را کامل کرد و نوشت: «دوستان کسی رو می‌شناسید توی باشگاه پرسپولیس؟ یه کار واجب دارم. خواستم بگم من سالی ۲۰ میلیون می‌گیرم و همون کاری که آرمان رمضانی انجام می‌ده رو انجام می‌دم!»

 

شاید این همه فشار منصفانه به نظر نرسد و برخی از کارشناسان بگویند که او از نظر روانی تمرکز ندارد وگرنه بازیکن سابق سایپا، اکسین، مس رفسنجان، پاس همدان، فجر سپاسی و ملوان به اندازه کافی تجربه دارد اما نگاهی به عملکرد آرمان در تیم‌های قبلی هم نشان می‌دهد ما با یک گلزن تمام عیار روبه‌رو نیستیم. او مهاجمی معمولی بوده که حالا قدر بازی در پرسپولیس را هم نمی‌داند.

 

اما قرمزها چاره‌ای ندارند جز اینکه هنوز به او اعتماد کنند. پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان را در ترکیب ندارد و احتمالاً با همین ترکیبی که بازی مقابل شهرخوردو را آغاز کرد مقابل حریف شرق آسیایی خود حاضر خواهد شد. چیزی که هواداران پرسپولیس را به شدت نگران کرده است این است که بدون تمام کننده چطور می‌توانند به گل برسند؟ آیا هافبک‌ها و مدافعان در فینال آسیایی هم می‌توانند جور مهاجمان را بکشند؟

 

پرسپولیس در دهه هفتاد، یکی دو بار شانس حضور در فینال را با نسلی طلایی داشت اما نتوانست. یک بار برای گره‌گشایی، علی پروین ستاره آن روزهای تیمش یعنی مهدی هاشمی‌نسب را به عنوان مهاجم به خط حمله اضافه کرد که او هم گل زد. آیا یحیی مجبور می‌شود دست به کاری خلاف عادت معمولش بزند یا کماکان چشم به مهدی عبدی و آرمان رمضانی دارد که در این چهار هفته نمایش بدی داشتند؟

 

تمام تمرکز یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم روی تک دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا است. این مهم‌ترین بازی آنها است، به همین دلیل نباید آن را با نمایش لیگ اشتباه گرفت. انگیزه بازیکنان قابل قیاس با بازی‌های داخل ایران نیست و چه بسا همین آرمان رمضانی یا مهدی عبدی گل برتری را به ثمر برسانند و آن وقت تمام این نقدهای بی‌رحمانه جایش را به تحسین‌های بی‌ حد و حصر خواهد داد. فوتبال همین است، روزی که می‌درخشید فرشته هستید اما در بازی بعد با یک نمایش ضعیف هیولا می‌شوید!

 

این روزها هیچ‌کس دوست ندارد آرمان رمضانی باشد اما پرسپولیسی‌ها امیدوارند که شاگرد سابق علی دایی، اگر گلزنی را از این ستاره یاد نگرفته، شاید انگیزه و جنگندگی را از او یاد گرفته باشد و با یک درخشش خودش را به فوتبال ایران تحمیل کند.

ایران ورزشی 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آرمان رمضانی رمضانی نیوز بازیکن پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • جوان کردستانی جان خود را فدای نجات چهار نفر دیگر کرد
  • «آرمان» جان خود را فدای نجات ۴ نفر کرد