Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان دختر و پسر که با همکاری فدراسیون شطرنج از روز گذشته آغاز شده بود در پایان 7 دور رقابت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

بنابراین گزارش در جدول دختران که با حضور ۱۵ شرکتکننده برگزار شد استاد بین‌المللی وصال حامدی‌نیا قهرمان شد، نیکی نادرنیا، کاندیدای استادی بانوان دوم شد، کیانا عرب و کیمیا قاضی الشریف به ترتیب سوم و چهارم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جدول پسران که با شرکت ۱۹ دانشجو برگزار شد استاد بین المللی مرصاد خداشناس اول شد، بردیا ویسی، ساسان علی بابایی و فربد متقی عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.

این مسابقات با کنترل زمانی سریع ۱۵ دقیقه +۵ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت در ۷ دور به روش سوئیسی به صورت انفرادی و به صورت آنلاین با کنترل ویدئویی برنامه زوم برگزار شد.

لازم به ذکر است نفرات برتر از سوی کمیته فنی به تیم ملی دانشجویان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/ 7005

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات شطرنج انتخابی تیم ملی دانشجویان خراسان رضوی شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود