Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص وضعیت آبگرفتگی و منازل مسکونی خوزستان، چگونگی دریافت تسهیلات معیشتی، و قیمت فولاد در خبرگزاری میزان منتشر شده است. خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص وضعیت آبگرفتگی و منازل مسکونی خوزستان، چگونگی دریافت تسهیلات معیشتی، و قیمت فولاد در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیابی خسارات منازل مسکونی خوزستان پس از فروکش آب| توزیع ماشین آلات مقابله با آبگرفتگی   مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان گفت: ارزیابی خسارات سیلاب اخیر پس از فروکش آب در مناطق آسیب دیده امکان پذیر می‌شود.   سود هزاران میلیاردی تعدادی در جریان افزایش قیمت ناگهانی فولاد   نایب رئیس اول کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی معتقد است افزایش قیمت ناگهانی فولاد باعث شد تا چند صد هزار میلیارد نصیب افراد معدودی شود و خسارات سنگینی به کشور وارد شود. ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز آب در تهران مسدود شد   مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای تهران از انسداد ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. متقاضیان حمایت جبرانی معیشت خانوار چطور پیامک ارسال کنند؟   خانوار‌های مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمد ثابت ماهیانه ندارند تا فردا ۱۱ آذرماه فرصت دارند تا اقدام کنند. قیمت نفت در ۱۱ آذر۹۹|نفت اوپک: ۴۶ دلار و ۷۹ سنت   قیمت نفت در جریان معاملات امروز با کاهش قیمت همراه شد. افزایش ۲ برابری ظرفیت تولید ملت بلون|خودکفایی در تولید مواد اولیه ماسک   مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش ظرفیت تولیدات داخلی مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی درمانی در کشور خبر داد. کوییک. اس زمستان به بازار می‌آید   خودروسازی سایپا زمان عرضه «کوییک. اس» به بازار را بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: «ساینا. اس» پس از اعلام قیمت از سوی شورای رقابت به بازار عرضه می‌شود. بانک‌ها چقدر تسهیلات کرونایی پرداخت کردند؟   بانک‌ها تا تاریخ ۱۰ آذر ۹۹ مبلغ ۷۶.۹۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های معرفی شده پرداخت کرده اند. بیشتر بخوانید: حمایت از تولید داخلی با افزایش تعرفه‌های واردات محصولات کشاورزی|متقاضیان حمایت جبرانی معیشت خانوار چطور پیامک ارسال کنند؟ |سامانه جامع تجارت راه اندازی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران منازل مسکونی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان؛ عبدالحسین قاضوی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: همچنین دراین مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای درگرمه
وی افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری،۱۲۰ کیلومتر گاز کشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.
قاضوی درادامه افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشرو‌ترین شهرستان استان است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

همدلی و هم افزایی مدیران موجب شکوفایی و پیشرفت می شود 

استاندار خراسان شمالی هم تأکید کرد: تامین زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان گرمه امسال نیز همچنان با قوت دنبال شود.

حسین نژاد همدلی و هم افزایی بین مدیران شهرستان گرمه را موجب شکوفایی و پیشرفت این شهرستان دانست و در زمینه تامین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرمه گفت: سهم قانونی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می‌شود.

تأکید برجذب سرمایه گذاری خارجی 
استاندار استفاده از ابتکار و خلاقیت برای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح ها تاکید کرد.
وی جذب سرمایه گذاری خارجی، طرح‌های توسعه و شهرک‌های صنعتی در این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: روند رشد شهرستان گرمه روند پر شتابی است و امیدواریم در سال جاری با پیگیری این روند به نقطه بهتری برسیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: در سالی که به نام جهش تولید است، باید از ظرفیت‌های مجتمع‌های گلخانه ای، دامداری و کشاورزی نیز برای تحقق شعار سال و جهش تولید، بهره گرفت.
شهرستان گرمه در غرب خراسان شمالی، دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت