Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حبیب‌الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت:برای حضور مردم در عرصه‌های مهم اقتصادی مشوق‌های خوبی داریم و انواع روش‌های واگذاری هم در قانون آمده است که باید از این فرصت استفاده کرد.

او افزود: پروژه نیمه تمام در استان زیاد است که ۳۰ تا ۴۰ درصد این پروژه‌ها قابل واگذاری به بخش خصوصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه  گفت: حداقل ۲۲ پروژه برای واگذاری در سال‌جاری در نظر گرفته‌ایم.

وفایی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی پروژ ملی برای واگذاری داریم گفت: این پروژه‌ها از پروژه‌های بسیار ریز در حد خانه‌های بوم‌گردی شروع می‌شود وپروژ‌ه‌های بزرگ مانند آزادراه‌ها را شامل میشود.

او  با بیان اینکه مردم با هر سرمایه‌ای می‌توانند در اقتصاد کشور و استان مشارکت داشته باشند تصریح کرد: مردم نگران نباشند منابع عمومی برای واگذاری‌ها موجود است و تسهیلات بانکی برای این موضوع تجهیز شده که با سهم آورده بخش خصوصی می‌توان در طرح‌ها مشارکت داشت.

 

انتهای پیام /س 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری کرمانشاه پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه دولت نسبت به اصل مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد اراده جدی دارد، گفت: دولت سیزدهم دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام است و واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به عنوان یک از این پروژه‌ها حاصل همراهی جمعی بدنه دولت و خانواده ورزش کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید احسان خاندوزی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین امضای قرارداد واگذاری مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: دولت سیزدهم دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام است و واگذاری دو باشگاه پر طرفدار استقلال و پرسپولیس یکی دیگر از این پروژه‌های بزرگ است.

وی افزود: در اسفند ۱۴۰۰ یعنی همان ۶ ماه ابتدایی دولت سیزدهم موضوع بورسی شدن این دو باشگاه، افزایش سرمایه آنها و مشارکت چند صد هزار نفری مردم برای در اختیار گرفتن سهم ۱۰ درصدی دو باشگاه که خروجی آن شفافیت در عملکرد و انضباط مالی است، پیگیری شد که این گام نخست دولت سیزدهم برای خصوصی سازی این دو باشگاه بود.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: همکاری و همیاری ملی رمز غلبه بر موانع غیرقابل حل است و روح همدلی که در فضای ورزش ایران وجود دارد، سرایت کرد و خودش را در دل یک اقدام سیاستی و یک تدبیر ملی قرار داد و اتفاق به ظاهر ناشدنی ۲۰ سال گذشته امروز تحقق یافته است.

خاندوزی گفت: در موضوع واگذاری پرسپولیس و استقلال خیلی‌ها به دولت می‌گفتند گوشمان از این حرف‌ها پر است و دولت‌ها در ایران اراده واگذاری این دو باشگاه را ندارند، اما امروز در اردیبهشت ۱۴۰۳ با یک همت و همدلی جمعی این امر محقق شد.

وی ادامه داد: در وزارت اقتصاد تاکید داریم که بخش‌های دیگری مانند پالایشگاه ستاره خلیج فارس که جایش در بازار سرمایه خالی است را عرضه کنیم؛ البته موضوع دیگر مسئله واگذاری بر اساس اهلیت و تخصص است که اصرار داریم اگر واگذاری صورت می‌گیرد این موضوع رعایت شود.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم واگذاری‌های چندانی نداشتیم، اما امروز اصرار دولت این است که واگذاری‌ها با چشم‌انداز بلندمدت انجام دهیم، یعنی خریدارانی که توانایی اداره حرفه‌ای، اقتصادی و مالی این دو باشگاه را داشته باشند تا باشگاه‌ها بتواند کار حرفه‌ای خود را انجام دهد.

خاندوزی تاکید کرد: نکته دیگر، بحث واگذاری مدیریت علاوه بر واگذاری مالکیت است که با واگذاری فعلی این اتفاق رخ می‌دهد.

وی گفت: همچنان کمک حال وزارت ورزش هستیم تا بتوانیم با حل و فصل موضوع حق پخش و مواردی که می‌تواند تأمین پایدار درآمدهای این دو باشگاه را محقق کند، اجرایی شود. در سال آینده برای این موضوع هم یک گردهمایی برگزار می‌کنیم تا دغدغه‌ی میلیون‌ها طرفدار را که هر سال با شروع هر فصل نگرانی‌هایی دارند، حل شود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت نسبت به اصل مشارکت مردم و بخش غیردولتی در پروژه‌ها اراده جدی دارد، گفت: به دنبال این هستیم که از ظرفیت مدیریتی بخش‌های غیر دولتی، برای مدیریت این باشگاه‌ها استفاده کنیم تا این موضوع آرام آرام به سایر بخش‌ها سرایت پیدا کند.

کد خبر 747526

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار