Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:17:10 GMT

توخل: پیروزی در اولدترافورد غیرممکن نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۷۲۲۴

توخل: پیروزی در اولدترافورد غیرممکن نیست

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است که تیمش می تواند با ارائه یک نمایش خوب مقابل منچستر یونایتد به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که فصل گذشته به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودند، در فصل جدید این بازی ها شروع ناامید کننده ای داشتند و حالا در فاصله دو مسابقه مانده به پایان دور گروهی، صعود تیم فرانسوی به مرحله بعدی چمپیونزلیگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حذف احتمالی پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا برای توماس توخل فاجعه‌بار خواهد بود اما سرمربی آلمانی بدون توجه به این صحبت‌ها می‌خواهد برای بازی بزرگ فردا شب مقابل منچستریونایتد آماده شود. او در این باره گفت: " ما در مقابل لایپزیش نیز همین احساس را داشتیم و پیروزی در آن بازی برای مان حیاتی بود. البته این می‌تواند به نتیجه بازی لایپزیش برابر استانبول باشاک شهیر نیز بستگی داشته باشد.

 

 

 

 

آمدن به اولدترافورد برای پیروزی یک چالش بزرگ محسوب می‌شود اما غیر ممکن نیست. ما خود را از نظر تاکتیکی و روحی برای یک مبارزه بزرگ آماده خواهیم کرد. برای عبور از این مانع به همبستگی نیاز داریم."

 

عملکرد فوق العاده ادینسون کاوانی مقابل ساوتهمپتون: " او در نیمه دوم مقابل ساوتهمپتون سرنوشت ساز ظاهر شد. او تمام کیفیت، قلب و عزم خود را نشان داد. جای تعجب نیست. ما او را به خوبی می شناسیم. اگر فردا در زمین باشد باید راه حل هایی برای او پیدا کنیم."

 

انتقادات نسبت به عدم گلزنی کیلیان امباپه: " من در مورد آمار عدم گلزنی او چیزهایی شنیدم و متعجب شدم. نمی‌توانم در این باره توضیح دادم چرا که در سطح بازی همه چیز لازم برای گلزنی را داشته است. او از تجربه و کیفیت بالایی برخوردار است و بازیکن تعیین کننده ای به حساب می آید."

 

 

منچستر یونایتد توماس توخل (سرمربی) ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد توماس توخل سرمربی ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن کیلیان امباپه توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم

هواداران بارسلونا به تلافی حرکت هواداران پاری سن ژرمن در دیدار رفت، مقابل هتل محل اقامت پاریسی ها آتش بازی به راه انداختند.

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • هربرت هاینر: پیروزی بایرن مونیخ شاهکار تاکتیکی توماس توخل بود
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم