Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد حاتمی بابت برخورد با مسعود ریگی که منجر به آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه کتف شده عذرخواهی کرده اما دو بازیکن استقلال معتقدند او این خطا را عمدی مرتکب شد!

مسعود ریگی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف، با آمبولانس از ورزشگاه خارج شد و حالا با وجود این که دکتر، کتف او را جا انداخته، همچنان در بیمارستان بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری، وقتی سوت پایان بازی استقلال و پیکان با نتیجه مساوی بدون گل به صدا درآمد، بازیکنان استقلال که به شدت از زمین شاکی بودند، از کیفیت زمین ورزشگاه شهر قدس انتقاد کردند اما آرش رضاوند که در نیمه اول بازی به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به داریوش شجاعیان داد، اعتقاد داشت زمین خراب ورزشگاه باعث آسیب دیدگی او و همبازی اش مسعود ریگی نشد و بازیکنان پیکان عامدانه آنها را زده اند.

 رضاوند درباره آسیب دیدگی خودش گفت بازیکن حریف با زانو به پهلوی من ضربه زد و باعث شد احساس کنم دنده ام شکسته است. او همچنین درباره آسیب دیدگی مسعود ریگی هم گفت فرزاد حاتمی از پشت ریگی را زد و باعث شد کتف او در برود! زمین خراب ورزشگاه باعث مصدومیت ما نشد، ما بر اثر ضربه مصدوم شدیم.

علاوه بر آرش رضاوند، یک بازیکن دیگر استقلال هم ادعا داشت به صحنه نزدیک بوده و دیده فرزاد حاتمی عامدانه به ریگی ضربه زده است. بازیکنان استقلال گلایه داشتند که پیکان خشن بازی می کرد. آنها معتقد بودند بازیکنان پیکان وقتی نمی توانستند از لحاظ فنی حریف بازیکنان استقلال شوند، به خطاهای خشن رو می آوردند تا بازیکنان استقلال با ترس و احتیاط بازی کنند.

 البته فرزاد حاتمی معتقد است اصلا در صحنه ای که منجر به مصدومیت هافبک استقلال شد، بازیکن حریف را ندید. فرزاد حاتمی بلافاصله پس از برخورد با مسعود ریگی که باعث آسیب دیدگی هافبک استقلال شد، از او عذرخواهی کرد و بعد از پایان بازی هم در گفتگو با خبرنگاران از مسعود ریگی بابت این اتفاق عذر خواست.

 استقلال و پیکان در هفته چهارم لیگ برتر به مساوی بدون گل رضایت دادند.

 

بیشتر بخوانید:

فرزاد حاتمی: از مسعود ریگی عذرخواهی می کنم

داریوش شجاعیان: این زمین در شان لیگ برتر نبود | رضاوند: حریف ما را مصدوم کرد، نه زمین!

پزشکان کتف هافبک استقلال را جا انداختند؛ بستری شدن مسعود ریگی در بیمارستان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان استقلال فرزاد حاتمی مسعود ریگی آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه مصدوم شد

امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس در ابتدای بازی با نفت آبادان مصدوم شد تا از بازی بیرون برود.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای داردو احتمالا ۳ الی ۴ هفته دور از ترکیب پرسپولیس خواهد بود. البته قرار است وضعیت دقیق مصدومیت این بازیکن فردا و بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شود.

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس