Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه‌زاده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری این اداره کل از تصویب ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه با توجه به ارائه ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری زیر ساخت گردشگری، پس از بررسی‌های تخصصی توسط اعضای کمیته فنی سرمایه گذاری، تمامی طرح‌های ارائه شده به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از میان ۱۳ طرح مصوب در این جلسه یک مورد به احداث هتل، پنج طرح به ایجاد سفره‌خانه سنتی، یک طرح مربوط به اردوگاه گردشگری، یک مجتمع گردشگری، دو مورد مرکز آب درمان و سه مورد به اقامتگاه سنتی و بوم گردی اختصاص یافته است.

حمزه ‌زاده گفت: طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های تبریز، مرند، بستان‌آباد، سراب، اسکو و هشترود پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری آذربایجان شرقی میراث فرهنگی سرمایه گذاری مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بوم گردی آب درمان سراب اسکو هشترود تبریز مرند بستان آباد اقامتگاه سنتی سرمایه گذاری هتل مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، جبارعلی ذاکری روز چهارشنبه در جلسه کمیته سلامت و ایمنی ترافیک استان، طرح یاد شده را یکی از مهمترین و از اولویت‌های مدیریت ترافیکی آذربایجان شرقی برشمرد و افزود: با افزایش داده‌های به دست آمده از این طرح بدون شک خواهیم توانست در موضوع مدیریت ایمنی ترافیک در سطح استان تصمیمات علمی و تخصصی‌تر اتخاذ کنیم.

وی بر مشارکت و همکاری‌های فشرده بین آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری تبریز، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و سایر سازمان‌های مرتبط در اجرای این طرح مهم تاکید و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مدت محدود توانسته است در طرح غربالگری رانندگان پرخطر موفق عمل کند، بر این اساس انتظار داریم اجرای طرح یاد شده ضمن تداوم مستمر در سطح استان انجام شود.

ذاکری موضوع ترافیک در کلانشهر تبریز به خصوص در اطراف برخی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله بیمارستان امام رضا، شهید مدنی و بهبود را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: انتظار داریم شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در مسیرهای پر ترافیکی که بیمارستان‌ها و مدارس واقع شده است، با همکاری و تعامل دست به دست هم دهند تا شاهد کاهش ترافیک در این مسیرها باشیم.

وی با اشاره به اجرای سامانه دیسپچ در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: توسعه این طرح در مناطق مختلف شهری به عنوان یک ضرورت باید مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 6087469

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی