Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آخرین نیوز، در برنامه پرونده ویژه که شامگاه امروز سه‌شنبه از شبکه سوم سیما پخش شد، بخشی از سخنان منتشر نشده دانشمند شهید محسن فخری‌زاده پخش شد.

شهید فخری‌زاده در این سخنان می‌گوید: نکته این است که این موضوع را قرمز و آبی نکنید؛ اصلاح طلب است یا اصولگرا است دشمن و دوست من است؛ اینها بد است. اگر مبارزه با استکبار داشتی یار من هستی، دفاع از مظلوم کردی یار من هستی، دوری از هوا و هوس کردی یار من هستی؛ اینها معیارهای اصلی است در دید امثال حضرت آقا حاج قاسم و عزیزان دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فخری‌زاده در ادامه عنوان می‌کند: این نبوده است که چه کسی اصلاح‌طلب است اگر مخالفتی با کسی می‌کنند نه از موضع اصولگرایی علیه اصلاح طلبی و نه از موضع اصلاح طلبی علیه اصولگرایی.

وی خاطرنشان می‌کند: آمریکا قابل سازش نیست تا مادامی که این آمریکا همین آمریکاست و تا مادامی که ما بنا داریم پیرو امام باشیم.

دانشمند شهید هسته‌ای در این سخنان منتشر نشده اظهار می‌دارد: سازش با این (آمریکا) معنا ندارد و این نوع شهادت نشان داد که نمی توان به حرف، قول و رفتارش تکیه و اعتماد کرد.

وی ادامه می‌دهد: آمریکا زده کشته داده و بعد پیغام می فرستد که می‌خواهیم تنش زدایی کنیم؛ ببینید با چه موجودی سر کار داریم، بعد می خواهید با چنین موجودی بروید و مذاکره کنید؟ مذاکره کنید که چه بشود؟ یعنی می‌خواهد (وضع) از این بدتر شود دارو و دلار که نداریم نفتمان را هم که نمی‌توانیم بفروشیم.

شهید فخری‌زاده در ادامه این سخنان خود می‌گوید: حالا مذاکره کنیم که چه بشود؟ FATF را امضا کنیم که چه بشود؟ CFT را امضا کنیم که چه بشود؟

رئیس شهید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تصریح می دارد: [بحث این نیست] عزیزم که آن طرف اصولگرا، اصلاح‌طلب و کارگزارانی با شما مخالفت یا موافقت کند. بحث این است که این گرگ، گرگ است تا مادامی که گرگ، گرگ بودنش را زمین نگذاشته و بر اساس احترام متقابل نخواهد مذاکره کند نباید پای میز مذاکره رفت.

منبع: فارس

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: تا مادامی چه بشود فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده

سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح طلب، اخیرا توئیتی منتشر کرده و در آن نوشته بود: «دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.»

این سخنان وی با واکنشی را به همراه داشت که عنوان کرده بود دیگر بار شیشه‌ای نمانده که بخواهد حفظ شود.

حجاریان در پاسخ به این نقد، توئیتی دیگر در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و در آن نوشت: منتقدی مجرب نقدی بر این پست نگاشته و بیان کرده اند:« چیزی باقی نخواهد ماند» گزاره ای آخرالزمانی است؛ یعنی چیزی متصور نیست که برای حفظ اصلاح اش تلاش کنیم.

پاسخ اینجانب: به حفظ «⁧ امید ⁩» و نگه داشتن شعله شمع باور دارم ولی تؤامان «⁧ نقد ⁩» را شرط لازم هر گشایش و سخن ایجابی می‌دانم.

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد