Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@01:48:11 GMT

انفجار در شهرکی در جنوب تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۷۴۲۵

به گزارش فارس، وبگاه خبری روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» سه‌شنبه شب از انفجاری در شهرک «ریشون لتصیون» خبر داد.

این انفجار در خیابان «خیّال هَتوتخانیم» (نیروی توپخانه) در ریشون لتصیون رخ داده و به گفته سایت یدیعوت، یک مرد پنجاه ساله بر اثر انفجار خودرو، مجروح شده است. 

نیروهای امدادی این شخص مجروح را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی در حال تحقیقات در خصوص انفجار است.

همزمان کانال خبری «صابرین نیوز» با اعلام این خبر نوشت، یک بسته منفجره در خودرویی در ریشون لتصیون منفجر شده و نیروهای زیادی از پلیس و امداد به مکان حادثه اعزام شده‌اند.

صابرین نیوز نوشت، رسانه‌های دشمن صهیونیستی تلاش می‌کنند این خلل امنیتی رو حادثه‌ای جنایی و نه امنیتی، جلوه دهند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی اسکای نیوز ناامید شد

واکنش قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به اقدام وقیحانه رژیم اشغالگر قدس در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق، منجر به ناکامی همزمان استراتژی‌ها و تاکتیکهای رسانه‌ای و تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی شده است. - اخبار سیاسی -

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم_ شبکه انگلیسی اسکای نیوز  یکی از رسانه‌هایی است که متعاقب وقوع عملیات وعده صادق، ضمن وارونه نمایی حقایق مربوط به آثار میدانی و فرامتنی آن مدعی واکنش سخت رژیم اشغالگر قدس به این عملیات شد.

ابعادی از ظهور قدرت ایران در عملیات «وعده صادق»

 

این شبکه در گزارش خود پس از انتشار اخبار اولیه در خصوص اقدام شکست خورده رژیم اشغالگر قدس مدعی شد:

 اسرائیل با پرتاب موشک از جنگنده و از خارج از حریم ایران به داخل این کشور حمله کرد. هدف اسرائیل حمله به زیرساخت‌های حیاتی از جمله پایگاه‌های هوایی و تأسیسات هسته‌ای ایران است.اسرائیل برای انجام چنین عملیاتی کاملاً مجهز است. این کشور 39 فروند جنگنده رادارگریز اف-35، یعنی بیشترین تعداد از این هواپیما در جهان را دارد."

اما کار به اینجا ختم نشد؛ مایکل کلارک، تحلیلگر امنیتی و دفاعی اسکای‌نیوز با اطمینان خاطر، مدعی شد  جنگنده‌های صهیونیستی برای پدافندها «کاملا نامرئی» هستند. با این حال، فابیان هینز، پژوهشگر موسسه بین‌المللی مطالعات راهبردی، آی‌آی‌اس‌اس  در گفت‌وگو با اسکای نیوز رویکرد محتاطانه‌تری را در این خصوص اتخاذ کرد: «ایرانی‌ها در سال‌های اخیر سخت روی بهبود دفاع هوایی خود کار کرده‌اند، اما اینکه اکنون چقدر خوب هستند، یک سوال باز است».

اکنون چند روز  از وقوع عملیات وعده صادق و متعاقباً، شکست رژیم اشغالگر قدس در عملیات متقابل علیه کشورمان سپری شده و اسکای نیوز دیگر ترجیح داده در این خصوص سخنی نگوید. پس از وقوع عملیات وعده صادق که با بهت زدگی مطلق دشمنان مواجه شد، بزرگنمایی توانایی نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس در برابر جمهوری اسلامی ایران و تقلیل توان پدافندی گسترده کشورمان، تبدیل به یک دستورالعمل رسانه‌ای مشترک میان رسانه‌های آمریکایی و اروپایی گردید و شبکه‌هایی از جمله اسکای نیوز این تاکتیک رسانه‌ای را پیاده سازی و اجرا نمودند.

با این حال، اکنون افکار عمومی دنیا به وضوح دریافته‌اند که میان روایتگری رسانه‌های غربی و صهیونیستی و آنچه در واقعیت رخ داده، تفاوتی بسیار معنادار وجود دارد. واقعیت امر این است که غرب دهه‌هاست تلاش دارد با دستکاری فرامتنها و روایتها، مانع از تمرکز افکار عمومی کشورهای گوناگون دنیا بر ماهیت منازعات شود. بر این اساس، رسانه های دشمن نه تنها دست به توصیف وارونه واقعیات می زنند، بلکه دستکاری افکار عمومی را جزئِی از راهبرد کلان رسانه ای خود قلمداد می کنند.

با این حال وقوع جنگ غزه و تحولات پسینی آن، از جمله واکنش قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به اقدام وقیحانه رژیم اشغالگر قدس در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق، منجر به ناکامی همزمان استراتژی‌ها و تاکتیکهای رسانه‌ای و تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی شده است.

با توجه به احراز دروغ پردازی  اسکای نیوز ، بهتر است این رسانه انگلیسی بار دیگر گزارشی تهیه کند و در خصوص چرایی پیشگویی و روایت برعکس خود نسبت به تحولات جاری در منطقه از مخاطبان خود عذرخواهی کند.

مسجل است که تسلط لابی‌های صهیونیستی بر رسانه‌های غربی اعتبار ذاتی و اکتسابی این رسانه‌ها را تحت تاثیر قرار داده و متعاقباً، افکار عمومی دنیا را نسبت به تحلیل‌ها و حتی توضیح واضحات از سوی این نشریات و شبکه های تلویزیونی بدبین ساخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • حادثه دریایی در جنوب غرب عدن
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت