Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگرچه بیش از دو ماه تا سال نو چینی باقی مانده اما یک تامین کننده سوخت هواپیما در این کشور از احتمال افزایش سفرهای هوایی خبر داد.

براساس این گزارش، شرکت "نفت هوانوردی چین " در اولین مناقصه خرید خود از ماه مه در تلاش است تا سوخت هواپیما را برای تحویل در ژانویه وارد کند.

اقدام این شرکت که یکی از بزرگترین خریداران سوخت هواپیما در آسیاست، در حالی صورت می گیرد که سفرهای هوایی داخلی چین پس از کاهش شدید در پی شیوع کرونا، همچنان بهبود می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت گردشگری در چین پس از اقدامات زودهنگام و تهاجمی این کشور برای مقابله با ویروس کرونا در جلوگیری از گسترش آن، دوباره احیا شده است.

بازرگانان افزایش واردات سوخت هواپیما در چین را پیش از تعطیلات طولانی مدت در ماه فوریه پیش بینی می کنند، اگرچه پیش بینی می شود که حجم کلی آن بسیار کمتر از سطح 2019 باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سال نو چینی سوخت هواپیما چین چین واردات هواپیما سوخت هواپیما سال نو چینی سوخت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته

سخنگوی دولت گفت: «نگاه دولت این است که درباره تصمیم‌گیری در خصوص افزایش تعطیلی‌های آخر هفته، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم.»

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تعطیلات آخر هفته، گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه‌ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد. پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی‌های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود که در لایحه آمده است و نسبت به روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

او یادآور شد: نگاه دولت این است که درباره این تصمیم‌گیری، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

دبیر هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره جزییات برنامه عملیاتی دولت برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: برنامه عملیاتی تحقق شعار سال، پس از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، هفته گذشته به تصویب هیئت وزیران رسید. مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه، اهداف کمی، احکام قابل رصد و تعیین مواعد گزارش‌گیری منظم از میزان پیشرفت برنامه‌ها، از ویژگی‌های این برنامه و پیوست‌های آن است.

بهادری جهرمی ادامه داد: طبق این برنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه عملیاتی جلب مشارکت مردم در حوزه‌های تولیدی مرتبط با آن دستگاه را در حوزه‌های فرهنگ‌سازی و ترویج توسعه مشارکت مردم، توانمندسازی مردم برای ورود به عرصه‌های اقتصادی و ایجاد امکان فرصت برابر برای مردم و بخش دولت در اقتصاد تا پایان اردیبهشت تهیه و ابلاغ کنند.

دیگر خبرها

  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از نگاه دولت رئیسی /واردات خودرو به کجا رسید؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد