Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا باغستانی ، مدیر ورزشگاه شهر قدس در خصوص انتقادات مطرح شده از سوی بازیکنان استقلال درباره خرابی این زمین توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا باغستانی مدیر ورزشگاه شهر قدس تهران در خصوص بازی امروز تیم فوتبال استقلال  و پیکان و حواشی مطرح شده گفت :

گزارش ناظران هیات فوتبال و داوری بازی امروز در خصوص چمن ورزشگاه شهر قدس مورد استناد بوده و حواشی مطرح شده کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد:

با توجه به برگزاری بازی تیم های پیکان و استقلال تهران و بازی گذشته تیم پیکان که در شرایط سخت آب و هوایی برگزار شد و به علت بارندگی کنسل شده بود، قاعدتا همه این ذهنیت را داشتن که زمین به شرایط بازی امروز نخواهد رسید اما پرسنل استادیوم شهدا و شهرداری زحمات زیادی را متحمل شدند تا این چمن به شرایط مطلوب برسد و باید از آن عزیزان تشکر کرد.

وی با اشاره به حواشی مطرح شده در خصوص نامطلوب بودن چمن استادیوم در هفته گذشته افزود :

اگر به گزارش ناظران داوری ، هیات فوتبال و فدراسیون و عوامل برگزاری مسابقه در هفته گذشته و امروز نگاه کنید و به آنها رجوع نمایید ،شرایط چمن ورزشگاه عنوان شده است و بدین صورت نیست که بر حسب شنیده ها در صدا و سیما و بیان کارشناس محترم در برنامه و موارد اینچنینی در مورد شرایط چمن نتیجه گیری شود.

باغستانی ادامه داد :

متولیان و عوامل اجرایی بازی ها مشخص هستند و گزارشات آنها نیز موجود است .

وی خاطر نشان کرد :

با توجه به فصل آب و هوایی و شرایط جوی کشورمان و وقوع بارندگی در اکثر نقاط ایران ، نه تنها این زمین چمن بلکه بیشتر زمین های چمن فوتبال را تحت شعاع قرار می دهد اما خوشبختانه با این وجود ،چمن استادیوم شهر قدس امروز چمن بسیار خوبی برای برگزاری مسابقه بود و جا دارد که در اینجا از عوامل شهرداری برای مهیا کردن شرایط مطلوب بازی قدردانی کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مدیر ورزشگاه شهر قدس استقلال پیکان استقلال پیکان لیگ برتر مدیر ورزشگاه شهر قدس ورزشگاه شهر قدس مطرح شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که آنها بابت ماندن در لیگ برتر نگران نیستند. - اخبار ورزشی -

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اوضاع پیچیده انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر و اینکه آیا تیم او در این مسابقات خواهد ماند یا خیر، گفت: ما بابت ماندن در لیگ برتر نگرانی نداریم و بچه‌ها فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند. در همین بازی با گل‌گهر در پنج دقیقه سه موقعیت خوب داشتیم و توانستیم بازی 2 بر صفر باخته را مساوی کنیم. مهم این است که در شش بازی پایانی با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

مارکو: لیگ ایران به اندازه 7 سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه همچنین تأکید کرد: در فوتبال همیشه روی بازیکنان و مربیان فشار و استرس وجود دارد و ما فصل گذشته همین فشار را برای صعود به لیگ برتر تجربه کردیم. باید خودمان را آماده کنیم تا در شش بازی پایانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد خرید بازیکنان خارجی که تأثیر مثبتی در استقلال خوزستان داشتند، یادآور شد: باور کنید که بیش از یک ماه فیلم‌های زیادی را نگاه کردم تا بتوانم چند بازیکن را انتخاب کنم. مسئله مهم دیگر این بود که بازیکنان ما فضای بسیار خوبی را برای بازیکنان خارجی فراهم کردند و همین موضوع باعث شد تا آنها خیلی زود با شرایط جدید آشنا شوند و حتی حالا بازیکنان خارجی ما فارسی هم صحبت می‌کنند.

پورموسوی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در شش بازی پایانی بهترین نتایج ممکن را بگیریم و امیدوارم داوری‌ها در هفته‌های پایانی شرایط مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو