Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@10:49:24 GMT

وزیر دادگستری آمریکا تقلب در انتخابات را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۷۶۱۰

وزیر دادگستری آمریکا تقلب در انتخابات را رد کرد

وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا گفت شواهدی از تقلب گسترده که بتواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را تغییر دهد ، کشف نکرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز سه‌شنبه به نقل از ویلیام بار این مطلب را برخلاف ادعاهای مکرر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که همچنان از پذیرش نتیجه انتخابات امتناع می‌ورزد، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بار در گفت‌وگو با این خبرگزاری اظهار کرد: دادستان‌های آمریکا و ماموران پلیس فدرال (اف بی آی) در تلاشند تا شکایات و اطلاعات خاصی را که دریافت کرده‌اند پیگیری کنند، اما آنها هیچ مدرکی را که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد، کشف نکرده‌اند.

شاید این اظهار نظر وزیر دادگستری دولت ترامپ که یکی از متحدان جدی وی در دو سال گذشته بوده است، برخلاف تمام ادعاهایی باشد که اطرافیان نزدیک ترامپ به ویژه رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ مطرح می‌کنند.

بار پیش از انتخابات و پس از آن نسبت به رای‌گیری پستی تشکیک وارد کرده بود و در فرمانی به دادستان‌های آمریکا، خواسته بود تا تمام شکایات را پیگیری کنند و اجازه ندهند تا پایان آنها، نتیجه انتخابات تایید شود.

اظهارات بار، در شرایطی انجام می شود که ایالت‌های ویسکانسین و آریزونا، نتیجه نهایی را به نفع بایدن تایید کردند و به نظر می‌رسد در جورجیا و پنسیلوانیا هم اتفاق خاصی رخ ندهد.

تنها ۱۴ روز دیگر، نشست برگزینندگان برگزار خواهد شد که طی آن، آرای این افراد به سبد برندگان هر ایالت خواهد رفت. در حال حاضر جو بایدن توانسته است ۳۰۶ رای الکترال را در ظاهر به دست آورد و ترامپ هم با ۲۳۲ رای، انتخابات را واگذار کرده است.

برای پیروزی در انتخابات، ۲۷۰ رای الکترال لازم است و بعید به نظر می‌رسد ترامپ بتواند کاری از پیش ببرد و نام او علاوه بر رئیسان جمهوری استیضاح شده، در زمره رئیسان جمهوری یک رقمی آمریکا درج خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات آمریکا ترامپ جوبایدن پلیس فدرال تقلب در انتخابات پارسی خبر نتیجه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد

به گزارش قدس آنلاین، اوربان در اظهاراتی در شبکه‌های اجتماعی گفت: اگر طرفداران "صلح" و نه "جنگ"، در انتخابات ماه ژوئن (خرداد) پارلمان اروپا و انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر (آبان) پیروز شوند، پایان جنگ در اوکراین امکان پذیر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توقف جنگ طلبان در اوکراین، افزود: جنگ در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ خاتمه می یابد.

به عقیده نخست وزیر مجارستان، چنانچه صلح طلبان در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند، تصمیمات نظامی در این قاره کند، متوقف و یا حتی لغو می‌شود.

اوربان سپس در ادامه با اشاره به اینکه جو بایدن نامزد جنگ طلب و دونالد ترامپ کاندیدای صلح طلب انتخابات پیش‌روی آمریکا است، گفت: انتخابات دیگری هم در آمریکا برگزار می‌شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. چنانچه کاندیدای صلح جو پیروز شود، آنگاه ما از آمریکا حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بنابراین پس از برگزاری این انتخابات‌ها، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خداوند به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا گام بردارند و ما می‌توانیم این جنگ را تا پایان سال به پایان برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد