Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:41:09 GMT

لیورپول و پورتو صعود کردند، اینتر امیدوار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۷۶۸۱

لیورپول و پورتو صعود کردند، اینتر امیدوار شد

به گزارش ایرنا؛ سه‌شنبه شب و بامداد چهارشنبه از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ۶ دیدار برگزار شد و از گروه نخست، بایرن‌مونیخ که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود با ترکیبی از نفرات ذخیره خود به میهمانی اتلتیکو مادرید رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت.

«ژائو فیلیکس» ستاره جوان پرتغالی در دقیقه ۲۶ برای اتلتیکو گلزنی کرد اما در دقایق پایانی و از روی نقطه پنالتی، «توماس مولر» بازی را به تساوی کشاند تا کار اتلتیکو برای صعود دشوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه دوم، مونشن‌گلادباخ آلمان در خانه خود و در حالی‌که می‌توانست با کسب نتیجه مطلوب صعودش را قطعی کند برابر اینتر با حساب سه بر دو شکست خورد.

«لوکاکو» ۲ مرتبه و «دارمیان» برای اینتر گلزنی کردند تا نخسین بُرد نراتزوری ثبت شود. با این نتیجه گلادباخ در امتیاز هشت باقی ماند و اینتر هم پنج امتیازی شود تا کار این گروه برای مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به هفته آخر کشیده شود.

از گروه چهارم، لیورپول انگلیس در ورزشگاه «آنفیلد» با تک گل «جونز» مقابل آژاکس هلند به پیروزی رسید و با ۱۲ امتیاز، صعودش را قطعی کرد.

همچنین پورتوی پرتغال از گروه سوم در ورزشگاه «دراگائو» مقابل منچسترسیتی که پیش این صعود کرده بود به تساوی صفر بر صفر رسید تا جواز صعود را به دست آورد.

در این دیدار «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی در فهرست پورتو قرار داشت اما فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

نتایج دیدارها بدین شرح است

گروه A

اتلتیکومادرید (اسپانیا) یک -  بایرن‌مونیخ (آلمان) یک

پیش از این در این گروه، لوکوموتیومسکو از روسیه با حساب سه بر یک مغلوب سالزبورگ اتریش شد.

جدول‌رده‌بندی

۱- بایرن مونیخ / ۱۳ امتیاز

۲- اتلتیکو / ۶ امتیاز

۳- سالزبورگ / ۴ امتیاز

۴- لوکوموتیو / ۳ امتیاز

گروه B

گلادباخ (آلمان) دو -  اینتر (ایتالیا) سه

پیش از این در این گروه، شاختار اوکراین با دو گل مقابل رئال‌مادرید اسپانیا به برتری دست یافت.

جدول‌رده‌بندی

۱- گلادباخ / ۸ امتیاز

۲- شاختار / ۷ امتیاز

۳- رئال / ۷ امتیاز

۴- اینتر / ۵ امتیاز

گروه C

پورتو (پرتغال) صفر -  منچسترسیتی (انگلیس) صفر

مارسی (فرانسه) دو -  المپیاکو (یونان) یک

جدول‌رده‌بندی

۱- منچسترسیتی / ۱۳ امتیاز

۲- پورتو / ۱۰ امتیاز

۳- المپیاکو / ۳ امتیاز

۴- مارسی / ۳ امتیاز

گروه D

لیورپول (انگلیس) یک -  آژاکس (هلند) صفر

آتالانتا (ایتالیا) یک -  میتلند (دانمارک) یک

جدول‌رده‌بندی

۱- لیورپول / ۱۲ امتیاز

۲- آتالانتا / ۸ امتیاز

۳- آژاکس / ۷ امتیاز

۴- میتلند / یک امتیاز

برچسب‌ها لیورپول اینترمیلان آژاکس بایرن مونیخ پورتو منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول اینترمیلان آژاکس بایرن مونیخ پورتو منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی لیورپول اینترمیلان آژاکس بایرن مونیخ پورتو منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی اخبار کنکور جدول رده بندی ۱ بایرن مونیخ امتیاز ۴ امتیاز ۳ امتیاز ۲ ۳ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا؛ مبارزه برای رسیدن به 8 بلیت برنده

با انجام سه بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در آسیا، صعود 10 تیم به دور دوم تقریبا مسجل است و 15 تیم دیگر امیدوار هستند که به دور دوم مسابقات صعود کنند.

به گزارش طرفداری، امروز تقریبا مسلم است که تیمهای قطر، ژاپن، کره جنوبی، ایران، ازبکستان، عراق، عربستان، امارات، بحرین و استرالیا به دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 صعود خواهند کرد. اما از بین تیمهای دیگر هم 8 تیم می توانند به دور دوم صعود کرده، به کسب سهمیه حضور در جام جهانی امیدوار باشند.

از بین هند و کویت یک تیم، از بین سوریه و کره شمالی یک تیم، از بین تایلند و چین یک تیم، از بین عمان و قرقیزستان و مالزی دو تیم، از بین اندونزی و ویتنام یک تیم، از بین تاجیکستان و اردن یک تیم و از بین فلسطین و لبنان هم یک تیم به دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 صعود خواهند کرد.

هجده تیم صعودکننده در سه گروه شش تیمی مسابقات خود را برگزار خواهند کرد و از هر گروه دو تیم مستقیما به جام جهانی صعود می کنند و حتی تیمهای سوم و چهارم گروه ها هم امیدوار خواهند بود چون از بین آن ها هم دو تیم به مسابقات جام جهانی 2026 خواهند رفت.

به همین دلیل است که امروز می گوییم حتی تیمهایی مثل هندوستان و اندونزی هم امیدوار به صعود به مسابقات جام جهانی هستند. مسابقاتی که در خردادماه و تیرماه سال 1405 در کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد. تنها 2 سال و 2 ماه تا مرحله نهایی جام جهانی 2026 زمان باقی مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • بررسی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا؛ مبارزه برای رسیدن به 8 بلیت برنده