Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: دوست‌داران حضرت آیت الله مصباح یزدی حفظه الله مکرراً جویای وضعیت سلامتی ایشان شدند.

باتوجه به شدت یافتن بیماری این یاور راستین انقلاب و رهبری، از جمیع علما، فضلا، شاگردان، دوستان و عموم ولایتمداران و علاقمندان به ایشان تقاضا داریم با توسل به ذیل عنایت ائمه اطهار علیهم السلام برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 569509 برچسب‌ها آيت الله مصباح يزدي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آيت الله مصباح يزدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد



 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی انتقال خون یزد: در این بازدید پزشک مسئول جذب و نگهداری اهداکنندگان پیرامون نیاز به خون با اهداف ایجاد انگیزه در اهداکننده، اهمیت اهدای خون مستمر، بیماری‌های قابل انتقال از راه خون، پرهیز از رفتار‌های پرخطر و توصیه‌های پس از اهدای خون مطالب مهمی برای دانش آموزان ارائه داد.


رویین تن، مسئول آموزش، جذب و نگهداری اهداکنندگان این اداره کل ضمن تشریح محصولات جدید انتقال خون گفت: با راه اندازی دستگاه‌های خاص و پیشرفته امکان اهدای پلاکت به روش آفرزیس فراهم گردیده است.


بازدید دانش آموزان از بخش‌های مختلف این اداره کل و پاسخ به سوالات در خصوص اهمیت خون و گروه‌های خونی از جمله برنامه‌های آموزشی دیگر بازدید بود.

دیگر خبرها

  • گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد
  • تثبیت نرخ ارز، آری یا نه؟