Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:06:19 GMT

آنتونیو کونته: اینتر هنوز زنده است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۷۷۳۳

آنتونیو کونته: اینتر هنوز زنده است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر تاکید کرد تیمش شایسته کسب پیروزی برابر گلادباخ بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در دیداری دشوار و در شرایطی که در لحظات پایانی به شدت تحت فشار بود، موفق شد در آلمان 2-3 گلادباخ را مغلوب کند تا همچنان برای صعود به دور حذفی شانس داشته باشد. آنتونیو کونته در پایان بازی گلادباخ را تیمی قدرتمند توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد بازیکنان اینتر این روند را استمرار بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتونیو کونته گفت: "مونشن گلادباخ از نظر فرم و آمادگی هم در بوندس لیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. اگر از نظر تکنیکی، فیزیکی و از نظر شخصیتی مانند یک تیم نباشید، نمی توانید در زمین این تیم حضور یافته و به سه امتیاز دست یابید.

 

 

ما کاملا شایسته کسب پیروزی در این دیدار بودیم و صادقانه می توانستیم شرایط را به شکلی پیش ببریم که در دقایق پایانی اینقدر اوضاع دشوار نشود. ما صدرنشین گروه را مغلوب کردیم و هنوز زنده هستیم. من از بچه ها تشکر می کنم، آنها روحیه خوبی داشتند. وقتی آنها میل به کمک به یکدیگر در زمین داشته و مانند یک تیم واقعی باشند، می توانیم کار را برای حریفان دشوار کنیم.

 

آنچه من از بازیکنان اینتر می خواهم این است که سطح مسئولیت خودشان را از نظر فردی نیز افزایش دهند، زیرا اگر همه آنها این چنین کاری کنند آنگاه می توانیم به یک تیم بلندپرواز تبدیل شویم. نمایش هایی از این دست نشان می دهد تیم همچنان زنده است، ما متحد هستیم، همه در یک جهت تلاش می کنیم و می خواهیم هواداران خود را خوشحال کنیم."

آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینتر میلان آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد! / فیلم

پس از آندری لونین که موفق شد دو تا از پنالتی‌های منچسترسیتی را مهار کند، رودیگر را می‌توان دومین چهره شاخص کهکشانی‌ها در تقابل دیشب دانست.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد! / فیلم
  • دیدار امیرعبداللهیان و آنتونیو گوترش
  • گل مایکل آنتونیو به بایرلورکوزن (وست هم 1-0 بایرلورکوزن)
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است