Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه پس از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 انتظار می رفت، رئال مادرید و اینتر از گروه B مسابقات به راحتی راهی مرحله بعدی شوند، اکنون این دو تیم در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند.

رئال مادرید با شکستی مجدد مقابل شاختار دونتسک به رتبه سوم گروه B لیگ قهرمانان اروپا سقوط کرد، اما اینتر سرانجام موفق به کسب اولین بردش در این رقابت ها در زمین مونشن گلادباخ شد، تا همچنان امیدهای این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در پایان هفته پنجم چهار گروه نخست لیگ قهرمانان اروپا، تاکنون صعود بایرن مونیخ، منچسترسیتی، پورتو و لیورپول به مرحله بعدی مسجل شده و تکلیف چهار تیم دیگر در هفته پایانی مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

گروه A

در این گروه، بایرن مونیخ مطابق انتظار صعود کرد و حضورش در مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم اول گروه مسجل شده است. از میان اتلتیکو مادرید و سالزبورگ نیز یک تیم دیگر از این گروه صعود خواهد کرد و لوکوموتیو مسکو نیز تنها شانس حضور در لیگ اروپا را خواهد داشت.

سالزبورگ برای صعود از این گروه تنها باید در زمین خود از سد اتلتیکو مادرید عبور کند تا با 7 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه صعود کند. مساوی یا برد اتلتیکو مادرید، منجر به صعود روخی بلانکوس خواهد شد.

لوکوموتیو مسکو نیز تنها در صورت برد مقابل بایرن مونیخ و نبردن سالزبورگ در دیدار همزمان، می تواند راهی لیگ اروپا شود، در غیر اینصورت با اروپا وداع خواهد کرد.

گروه B

یکی از پیچیده ترین و عجیب ترین گروه های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به گروه مونشن گلادباخ، شاختار دونتسک، رئال مادرید و اینتر بر می گردد، جایی که لوس بلانکوس و نراتزوری در رده های سوم و چهارم گروه قرار دارند، اما این دو تیم هنوز شانس صعود به مرحله بعدی را دارا هستند.

در حال حاضر مونشن گلادباخ (8)، شاختار دونتسک (7)، رئال مادرید (7) و اینتر (5) همگی از شانس صعود برخوردارند. در دیدارهای پایانی گروه، اینتر میزبان شاختار دونتسک است و رئال مادرید پذیرای مونشن گلادباخ خواهد بود. در ادامه به بررسی حالت های مختلف جهت صعود تیم ها خواهیم پرداخت.

مونشن گلادباخ، شاختار دونتسک و رئال مادرید در صورت کسب برد در آخرین دیدارشان تحت هر شرایطی صعود خواهند کرد و فقط جایگاه اول و دوم این تیم ها می تواند متغیر باشد. مونشن گلادباخ با کسب یک نتیجه مساوی نیز صعودش قطعی خواهد شد. این تیم در صورت شکست مقابل رئال مادرید و تساوی میان اینتر و شاختار نیز صعود خواهد کرد. شاختار دونتسک در صورتی با نتیجه مساوی صعود نخواهد کرد، که رئال مادرید در آخرین دیدارش پیروز شود. رئال مادرید در صورتی با نتیجه مساوی صعود خواهد کرد، که شاختار دونتسک در دیدار همزمان بازنده شود. اینتر تنها در صورت کسب برد مقابل شاختار دونتسک و مساوی نشدن بازی همزمان میان رئال مادرید و مونشن گلادباخ صعود خواهد کرد. نتیجه وضعیت گروه برد رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ
برد اینتر مقابل شاختار دونتسک 1. رئال مادرید (10)
2. اینتر (8)
3. مونشن گلادباخ (8)
4. شاختار دونتسک (7) برد رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ
باخت اینتر مقابل شاختار دونتسک 1. شاختار دونتسک (10)
2. رئال مادرید (10)
3. مونشن گلادباخ (8)
4. اینتر (5) برد رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ
تساوی اینتر مقابل شاختار دونتسک 1. رئال مادرید (10)
2. مونشن گلادباخ (8)
3. شاختار دونتسک (8)
4. اینتر (6) باخت رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ
برد اینتر مقابل شاختار دونتسک 1. مونشن گلادباخ (11)
2. اینتر (8)
3. شاختار دونتسک (7)
4. رئال مادرید (7) باخت رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ
باخت اینتر مقابل شاختار دونتسک 1. مونشن گلادباخ (11)
2. شاختار دونتسک (10)
3. رئال مادرید (7)
4. اینتر (5) باخت رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ
تساوی اینتر مقابل شاختار دونتسک 1. مونشن گلادباخ (11)
2. شاختار دونتسک (8)
3. رئال مادرید (7)
4. اینتر (6) تساوی رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ
برد اینتر مقابل شاختار دونتسک 1. مونشن گلادباخ (9)
2. رئال مادرید (8)
3. اینتر (8)
4. شاختار دونتسک (7) تساوی رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ
باخت اینتر مقابل شاختار دونتسک 1. شاختار دونتسک (10)
2. مونشن گلادباخ (9)
3. رئال مادرید (8)
4. اینتر (5) تساوی رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ
تساوی اینتر مقابل شاختار دونتسک 1. مونشن گلادباخ (9)
2. شاختار دونتسک (8)
3. رئال مادرید (8)
4. اینتر (6) گروه C

در این گروه، منچسترسیتی (13) و پورتو (10) به ترتیب صعودشان را به عنوان تیم های اول و دوم گروه مسجل کرده اند. دو تیم 3 امتیازی المپیاکوس و مارسی برای حضور در لیگ اروپا همچنان شانس دارند.

در دیدارهای آخر گروه المپیاکوس میزبان پورتو است و مارسی راهی منچستر خواهد شد. در صورت هم امتیاز شدن دو تیم، المپیاکوس راهی لیگ اروپا خواهد شد.

گروه D

در این گروه لیورپول با 12 امتیاز به عنوان تیم اول گروه صعودش مسجل شده و میتیولن با کسب تنها 1 امتیاز حذف شده است. تقابل آژاکس و آتالانتا در آمستردام تیم دوم گروه را مشخص خواهد کرد. آژاکس 7 امتیازی برای صعود حتما باید در خانه از سد آتالانتا (8) عبور کند، در غیر اینصورت راهی لیگ اروپا خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ لیگ قهرمانان اروپا مونشن گلادباخ صعود خواهد رئال مادرید عنوان تیم لیگ اروپا خواهد شد دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم