Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته می گوید تیمش شایسته پیروزی در برابر گلادباخ بوده است.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر پس از پیروزی تیمش مقابل مونشن گلادباخ از آنها تمجید و تشکر کرد.

به گزارش طرفداری، کونته پس از پیروزی 3-2 تیمش در بروسیا پارک مقابل گلادباخ به اسکای گفت:

گلادباخ در حال حاضر چه در لیگ قهرمانان اروپا و چه در بوندسلیگا در فرم بسیار خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر از نظر تاکتیکی، فیزیکی و شخصیتی یک تیم واقعی نباشید غیر ممکن است که به اینجا بیایید و پیروز شوید. ما کاملاً شایسته پیروزی بودیم و می توانستیم با خودداری از ریسک کردن در اواخر بازی، از رنج کشیدن اجتناب کنیم. ما صدر نشین گروه را شکست دادیم و هنوز زنده هستیم و برای صعود امیدواریم و این مهم ترین چیز است. از بچه ها تشکر می کنم، آنها روحیه خوبی داشتند. شاگردانم نشان داده اند هنگامی که تمایل برای کمک به یکدیگر را دارند و یک تیم واقعی هستند، می توانند برای رقبای خود مشکل ایجاد کنند. 

لوکاکو پس از بازی گفت فقط یکی از 25 بازیکن اینتر است و خود را رهبر نمی داند. 

روملو درست می گوید. آنچه از بازیکنانم می خواهم افزایش سطح مسئولیت پذیری آنهاست زیرا اگر شاهد چنین چیزی باشیم می توانیم به تیمی جاه طلب تبدیل شویم. تنها راه رشد به عنوان یک تیم رشد فردی بازیکنان است. تازه در میانه مسیرمان هستیم اما خوشحالم زیرا عملکردهایی مثل عملکردمان در بازی امشب نشان می دهد تیمی متحد هستیم که می خواهد طرفدارانش را شاد کند. 

در بین دو نیمه چه اتفاقی افتاده است؟ دریافت گل تساوی در آخرین لحظات نیمه اول می توانست روحیه ما را خراب کند زیرا چندین موقعیت برای گلزنی ایجاد کرده بودیم و فقط با نتیجه 1-1 به رختکن رفتیم. در زمان استراحت بین دو نیمه، برخی شرایط را ارزیابی کردیم زیرا در اواخر نیمه اول اشتباهاتی انجام داده بودیم اما بازیکنان در آن زمان به حمایت من نیاز داشتند. در زمان استراحت به آنها گفتم نباید تسلیم شویم و کیفیتی که در 30 دقیقه ابتدایی بازی داشتیم را دوباره نشان دهیم که در این صورت می توانیم پیروز شویم. خوشحالم که ثابت شد حق با من بوده زیرا هنگامی که یک مربی صحبت می کند و صحبت هایش در ادامه تحقق پیدا نمی کند، در خطر از دست دادن اعتمادی که بازیکنانش به او دارند قرار می گیرد. 

عملکرد خوب خط میانی

به عنوان یک تیم بسیار خوب کار کردیم. به طور حتم میانه میدان می تواند تفاوت های بین دو تیم در یک مسابقه باشد. فراموش نکنید بروزوویچ پس از منفی شدن تست کرونایش، برای اولین بار بازی می کرد. بارلا به طور مداوم در حال بازی کردن برای ما است و قبل از آغاز نیم دوم مشکلی در ماهیچه ساق پایش داشت اما اریکسن و سنسی که کیفیت را برای تیم به ارمغان می آورند اما از نظر قدرت دفاعی مثل دیگر هافبک ها نیستند را روی نیمکت داشتیم. با حفظ بارلا در زمین ریسک کردیم. تکل دقایق پایانی بروزوویچ نشان می دهد هنگامی که با عزم و اراده بازی می کند واقعا می تواند خارق العاده باشد. روبرتو گالیاردینی نیز از هر نظر یک بازیکن قابل اعتماد محسوب می شود.

بارلا 24 ساله است و از فصل گذشته بسیار رشد کرده است. او هم می تواند و هم باید پیشرفت زیادی کند. در مورد باستونی که به خوبی در حال کار است نیز این موضوع صدق می کند. اجازه بدهید اینگونه بگویم که می توانم به بچه ها اعتماد کنم و وظیفه من این است به پخته شدن آنها کمک کنم. به دارمیان نیز که پس از مدتی حضور در انگلستان از پارما به ما ملحق شده، باور داشتیم زیرا او نیز قابل اعتماد است. دارمیان همچنین به ما اجازه می دهد تا با آرامش حکیمی را رشد دهیم.

همچنین بخوانید:

مونشن گلادباخ 2-3 اینتر؛ با فتح بروسیا پارک، امیدها برای نراتزوری زنده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی مربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی برابر سپاهان گفت: همیشه برای اینکه یک روند خوب را بتوانیم حفظ کنیم، کار بسیار سختی داریم. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم، کار می‌کنیم و بازیکنان ما نیز خیلی با انگیزه هستند. خوشبختانه آنها کاملا در اختیار کادر فنی هستند.

او ادامه داد: من می‌دانم که فردا بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داریم ولی ما هم تیم خوبی هستیم و به خودمان ایمان داریم، به تک تک بازیکنان اعتماد داریم و مطمئنم که فردا یک بازی خیلی خوبی از آب در خواهد آمد و می‌توانیم کیفیت فوتبالمان را به همه نشان بدهیم.

صادقی در خصوص اینکه آیا به مانند بازی با تراکتور، ضعف‌های سپاهان نیز توسط ذوب آهن شناسایی شده است یا خیر، پاسخ داد: ما برای تک تک مسابقات مان برنامه داریم و کار تحلیل و بررسی را انجام می‌دهیم. به نظر من، در آن ۴ الی ۵ هفته‌ای که نتوانستیم نتایج مناسب کسب کنیم، فوتبال خیلی خوبی را ارائه کردیم. ما موقعیت‌های گل زیادی را به روی دروازه حریفان ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته نیز تیم ما انسجام بهتری داشت و توانستیم برنده بازی باشیم ولی کیفیت فوتبال ما در نیم فصل دوم حتی از نیم فصل اول ما نیز بهتر بود اما در بخش نتیجه‌گیری نتوانستیم خوب عمل کنیم. یعنی یک جاهایی در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم و یا موقعیت‌های خیلی ساده‌ای را حریفان وارد دروازه ما می‌کردند. برای بازی فردا نیز تحلیل و بررسی خوبی را روی تیم سپاهان انجام داده‌ایم و آماده هستیم تا یک فوتبال خوبی را ارائه داده و برنده مسابقه شویم.

مربی ذوب آهن در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم. البته چهار بازیکن ما از قبل دچار مصدومیت شدید شدند ولی سایر بازیکنان ما کاملاً آماده هستند و شرایط خوبی دارند. امیدوارم که دیدار فردا مسابقه خوبی باشد.

صادقی در پایان و در خصوص اینکه آیا ذوب آهن از هوادارانش برای حضور در استادیوم و تماشای مسابقه فردا دعوت به عمل می‌آورد یا نه، گفت: قطعاً. ما این بازی را در استادیوم خودمان برگزار نمی‌کنیم و بیشتر سکوهای آن در اختیار تیم سپاهان است و قطعاً هواداران ما نیز به استادیوم خواهند آمد. ما بیشتر از هر چیزی دوست داریم که فوتبال خوب و با کیفیت را ارائه بدهیم و هر کسی که برای تماشای این مسابقه می‌آید، از دیدن بازی لذت ببرد. هواداران ما نیز همیشه سعی می‌کنند در کنارمان باشند. درست است که در این بازی مهمان هستیم ولی این دیدار در شهر خودمان برگزار می‌شود و هواداران ذوب آهن نیز حتماً به استادیوم می‌آیند و در کنار ما خواهند بود.

دیگر خبرها

  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است