Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سالاری‌نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این طرح هم‌اکنون به ‌صورت گسترده آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود بخش عمده‌ای از ناوگان عمومی تاکسی و وانت‌بار حمل‌بار، زیر پوشش طرح گازسوز رایگان  قرار گیرد.

وی، با اشاره به فرایند دریافت تقاضا و ثبت‌نام در سامانه دارندگان خودروی حمل و نقل بار و مسافر ،تاکید کرد: این طرح ملی همزمان با سراسر کشور در دستور کار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری‌نسب گفت: ثبت‌نام از طریق سایت https://gcr.niopdc.ir/login و تبدیل خودروهای عمومی طبق این طرح رایگان است و مرحله نخست اجرای این طرح برای خودروهای عمومی از جمله تاکسی، وانت بار، نیسان و کامیونت‌هاست که با استفاده از تسهیلات رایگان، به سوی مصرف سوخت پاک CNG هدایت می‌شوند.

وی تعداد جایگاه‌های گاز خودرو در سطح استان را  ۳۹ جایگاه عنوان و تصریح کرد: این تعداد جایگاه سوخت در سطح استان با پراکندگی مناسب جغرافیایی قرار دارد. 

مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع گاز مایع در این استان از ابتدای شهریورماه امسال از طریق سامانه الکترونیکی خبر داد و گفت:  این تصمیم در راستای تحویل گاز مایع مورد نیاز واحدهای مسکونی واقع در مناطق فاقد گازکشی و سایر متقاضیان مجاز صنفی، همچنین جلوگیری از استفاده غیرمجاز خودروها صورت می‌گیرد.

سالاری نسب تاکید کرد: سرپرستان خانوارهایی که محل زندگی آنها واقع در مناطق فاقد شبکه گاز طبیعی است و سایر متقاضیان گاز مایع می‌توانند برای ارائه درخواست سوخت مورد نیاز خود به سامانه newtejaratasan.niopdc.ir  مراجعه و پس از نام‌نویسی و دریافت رمز ، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت شهری ، روستایی و عشایری است.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران توسعه ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران توسعه ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا شرکت ملی گاز ایران توسعه ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.
به گفته وی، بارش برف در ارتفاعات و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.
کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای فردا آسمانی صاف تا کمی ابری و کاهش نسبی دما مورد انتظار است.
به گفته قطره، برای روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری