Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه دیروز ۱۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند گفت: از این تعداد ۷ نفر مربوط به آبادان، ۴ نفر خرمشهر و ۲ نفر مربوط به شادگان هستند.

او افزود: دیروز نیز یک بیمار خرمشهری مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر ۶۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری هستند.

سلمان زاده رعایت نکات بهداشتی و خارج نشدن از منزل را مهمترین عامل برای کنترل ویروس کرونا دانست.

او با بیان اینکه مردم نقش مهمی در کنترل این بیماری دارند از شهروندان خواست حدالامکان از منزل خارج نشوند و در هنگام خروج حتما از ماسک استفاده کنند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیردار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود

صابر علیدادی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد: نصب و راه اندازی بزرگترین آب شیرین کن خوزستان، در آبادان  در مراحل پایانی است.

به گفته این مسئول راه اندازی این آب شیرین کن ، تاثیر زیادی در کیفیت آب شرب این شهرستان خواهد گذاشت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همچنین اجرای این طرح را نوید بخش توسعه صنعت آب خوزستان خواند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران